شما اینجا هستید

اخبار » واردات رنجرور ۱۰۰میلیاردی و جاشو های بی سفر بوشهری
گروه : اخبار

واردات رنجرور ۱۰۰میلیاردی و جاشو های بی سفر
امیر جنابی
خبربندر: اظهار نظر فوتبالیست پرحاشیه تیم ملی و فخر فروشی اش در خصوص وارد کردن ماشین جدیدش به کشور آن هم با مجوز و رانت دولتی این روزها سر وصداهای زیادی به پا کرده است. از واکنش اهالی رسانه گرفته تا اعتراض ورزشکاران ملی پوش های رشته های دیگر ورزشی به این اتفاق، که مهمترینش واکنش تند امیر محمد یزدانی نایب قهرمان دنیا در کشتی آزاد بود که در فضای مجازی اعتراض خود را به این اقدام اعلام کرد.
اما مهمترین واکنش ها به این اتفاقات در بین قشر ملوانان جنوب کشور و بخصوص استان بوشهر دیده شد که این روزها درگیر و دار حذف معافیت کالای ملوان مشغول رایزنی و اعتراض به وضع موجود هستند. ملوانان می گویند این تناقض بزرگی دررفتار دولت است.درحالی که معافیت داده شده قانونی توسط دولت های قبل در قالب کالای همراه ملوان را قبول ندارد و می خواهد آن راحذف کند و آن را قاچاق فرض می کند، ولی همزمان به دادن رانت به افراد خاص اجازه وارد کردن ماشین های چند میلیاردی را می دهد!
ملوانان بوشهری که این روزها واردات خودروهای خارجی و البته میلیاردی خاص را از اسکله های بندر بوشهر با چشم خود می بینند، می گویند دولت که با ادعای مقابله با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات دولتی لایحه حذف کالای همراه ملوان را به مجلس داده و ازسوی دیگر بعد از ۷ ماه آن هم با فشار های مردمی، مجوز سفرهای دریایی را به لنجداران و ملوانان جنوب صادر کرده ، چگونه و بر چه اساسی به بعضی افراد خاص از جمله فوتبالیست های میلیاردر مجوز واردات خودرو با رانت دولتی را می دهد؟! و اگر قرار است به ورزشکاران داده شود چرا فقط به فوتبالیست ها این مجوزها داده می شود؟
مردم می گویند این یک تناقض بزرگ در رفتارهای اقتصادی دولت و اتفاق نامبارکی است که باید هرچه زودتر پایان یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر