شما اینجا هستید

اخبار » معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دیلم
گروه : اخبار

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دیلم با بیان اینکه مردم دیلم، مردمی سخت کوش، مؤمن، ولایتمدار، انقلابی و معتقد به نظام اسلامی هستند گفت: امنیت شهرستان پایدار است.

به گزارش صدای دیلم، محمد امین خلیجی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید نمایندگان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از گمرک دیلم اظهار داشت: مردم شهرستان دیلم، مردمی سخت کوش، مؤمن، ولایتمدار، انقلابی و معتقد به نظام اسلامی هستند که با وجود این مردم، امنیت شهرستان پایدار است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دیلم با بیان اینکه مردم این شهرستان بخصوص قشر لنج دار قبل از اینک لنج دار باشند مرزدار هستند افزود: در دوران دفاع مقدس در اعزام نیروها و در ارسال مهمات و پشتیبانی نقش مؤثری ایفا کردند و با همین لنج‌ها و شناورها برای حمل کالاهای مورد نیاز جبهه‌ها اقدام می‌کردند.

وی بیان کرد: ارتزاق مردم این منطقه از طریق دریا و دریانوردی است و وجود شناورها موجب اشتغال شده که تعداد زیادی از مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم از این طریق ارتزاق می‌کنند.

خلیجی گفت: بیش از ۲۵۰ شناور در این شهرستان فعال هستند که در هر سفر دریایی شناورها هفت نفر را با خود همراه دارند که خانواده‌های آنها از این طریق امرار معاش می‌کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر