شما اینجا هستید

اخبار » ۳۵ زندانی بومی «رای باز» دیلم مشغول به کار می‌شوند
گروه : اخبار

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: باتوجه به آماده بودن زیرساخت‌ها و تجهیزات برخی از شرکت‌های صنعتی برای استفاده از ظرفیت نیروی کار، با پیگیری دادستان دیلم و موافقت واحدهای تولیدی، به زودی تعداد ۳۵ زندانی بومی « رای باز » مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش ایرنا،و به نقل از خبر بندر مهدی مهرانگیز روز جمعه در بازدید میدانی از شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم اظهار کرد: موضوع اشتغال زندانیان رای باز از جمله اولویت های دادگستری استان بوشهر است که در این زمینه با برخی از تولیدی‌ها و کارخانجات رایزی شده است.

وی افزود: افرادی که مشمول « رای باز » می شوند، می توانند به عنوان یک نیروی مولد صاحب شغل شده و متناسب با نوع تخصص از آنها استفاده شود.

رییس کل دادگشتری استان بوشهر تصریح کرد: برخی از کارخانجات و مراکز تولیدی به علت مشکلاتی که در حوزه محیط زیست، برق، آب و دریافت‌نکردن تسهیلات مورد نیاز دارند، از چرخه تولید خارج شده و یا با ظرفیت کمی در حال فعالیت هستند که با ورود دادستان بعنوان مدعی العموم بسیاری از این موارد مرتفع خواهد شد.

مهرانگیز ادامه داد: با بازگشایی این شرکت‌ها، از ۲۵۰ تا ۳۰۰ نیروی کار قادر به اشتغال در این واحدها هستند که باعث رونق اقتصاد و جلوگیری از فقر و فساد می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار دیلم ضمن قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این شهرستان گفت: پیگیری‌ مسئولان در راستای حل انتظارات واحدهای اقتصادی، اتفاقات خوبی را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حوزه احیا واحدهای راکد، افزایش تولید و استفاده از ظرفیت نیروی کار در شهرستان رقم خواهد زد.

محمدامین خلیجی افزود: باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم در بحث اشتغال، مشکلات فعالان و سرمایه گذاران حوزه اقتصادی در کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرد تا در اسرع وقت مشکلات آنها برطرف شود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر