شما اینجا هستید

اخبار » هر سه قهرمانان پاراآسیایی ما بیکار هستند
گروه : اخبار

هر سه قهرمان پارآسیایی ما بیکار هستند.
✍🏻محمد مظفری
خبربندر: هر سه ورزشکار اعزامی از استان بوشهر به بازی های پارا آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال شدند و پرچم خوش رنگ کشور را به اهتزاز درآوردند. آنها پیش از این هم در بازی های آسیایی و المپیک کسب افتخار کرده بودند.
این سه ورزشکار برای رسیدن به این افتخار سالهاست در تلاشند، سالهاست که با کمترین امکانات بیشترین زحمت را کشیده اند، سالهاست که برای تمرین دوری از خانواده را تحمل کرده اند تا در نهایت نام و پرچم ملی کشورشان به بالاترین درجات برسانند.
متاسفانه در این همه سال این ورزشکاران به علت نبود امکانات پیشرفته و مربی تخصصی مجبور بوده اند در بیشتر ایام سال در استان های فارس و خراسان رضوی تمرین کنند. در حالیکه بیشتر هزینه های شخصی و ورزشی نیز با خود آنها بوده است. واین در حالیست که هر سه ورزشکار نیز به علت نداشتن شغل دائمی با مشکلات مالی روبرو بوده اند.
شوربختانه در این سالها از سوی مسولین استانی اصلا توجهی به معضل بیکاری این قهرمانان نشده و این باعث دلخوری این عزیزان گردیده است. فشار بیکاری و عدم درآمد کافی این ور شکاران را تا مرز خداحافظی از ورزش قهرمانی نیز پیش برد ولی عرق ملی و تعصب و غیرتشان نگذاشت پرچم افتخار آفرینی فرزندان سرزمین پرافتخار بوشهر زمین گذاشته شود!
این مدال آوران عزیز پیش از اعزام به بازی های آسیایی تقاضای دیدار با استاندار بوشهر را داشته اند که متاسفانه این دیدار انجام نشده است!
حالا در آستانه بازگشت این سه قهرمان به استان ، حتما به روال معمول، مراسم استقبالی از سوی مسولین ورزش و مسولین ارشد استان انجام خواهد گرفت، از این رو انتظار افکار عمومی این است که استاندار محترم ضمن ایجاد زمینه دیدار خصوصی بین ایشان و هر سه ورزشکار ، در کنار تلاش برای حل مشکل اشتغال برای همه فرزندان این سرزمین ، براساس مجوزهایی که اخیرا دولت برای جذب نیرو در قالب طرح های مختلف به استانداری های سراسر کشورداده است ، اولویت اول کاری خود را برای اشتغال این عزیزان که قهرمانان ملی ما هستند بگذارند. و حداکثر تا یک هفته بعد خبر اشتغال به کار این عزیزان را در یکی از مراکز دولتی به مردم اعلام کنند.
انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر