شما اینجا هستید

اخبار » اجرا‌های بین المللی «لیان» آغاز می‌شود
گروه : اخبار

اجرا‌های بین المللی «لیان» آغاز می‌شود

صدای بندر: گروه «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی محمد بحرانی و آکا صفوی، فصل جدید کنسرت‌های جهانی خود را در کانادا و استرالیا برگزار می‌کند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخلیج فارس، در توضیحات تکمیلی این کنسرت‌ها آمده: «اجرای متفاوت گروه «لیان» بوشهر در شهر‌های مختلف کشور کانادا آغاز می‌شود و در استرالیا به پایان می‌رسد. آکا صفوی به عنوان خواننده گروه، مرتضی پالیزدان و محمود بردک نیا نوازنده‌های ساز‌های کوبه‌ای و لیانا شریفیان نوازنده عود و نی انبان به همراه سه نوازنده بومی مهمان، محسن شریفیان را در یکی از مهم‌ترین سالن‌های شهر سیدنی با بیش از سه هزار تماشاچی همراهی خواهند کرد تا یکی از بزرگترین کنسرت‌های این گروه رقم بخورد. ضمن اینکه محمد بحرانی؛ هنرمند و صداپیشه ایرانی نیز در این اجرا حضور دارد تا تجربه موسیقیایی خود را در کنار این گروه جنوبی محک بزند.

از نکات بارز و جالب توجه این کنسرت هم نوازی و اجرای ویلیام بارتون موسیقیدان مطرح استرالیایی و نوازنده متبحر و سرشناس ساز دیجیریدو با گروه موسیقی لیان و گفت‌وگوی ۲ ساز اصیل و بومی مردمان ۲ قاره متفاوت است. ساز‌های نی جفتی جنوب ایران و دیجیریدوی استرالیایی‌ها که از نفس نوازنده ها، نوا می‌سازند برای اولین بار در سطح بین المللی، گفتمانی جذاب از جنس همسرایی و صلح جهانی را رقم خواهد زد.»

براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، گروه «لیان» بوشهر ابتدا روز بیست و هشتم آبان ماه در ونکوور، سوم آذر در تورنتو، پنجم آذر در مونترال کانادا کنسرت‌های خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. این مجموعه موسیقایی همچنین روز‌های دهم آذر در ملبورن، دوازدهم آذر در بریزین و نوزدهم آذر در سیدنی استرالیا کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر