شما اینجا هستید

اخبار » جشن بزرگ کتاب در باشگاه کتابخوانی پرپروک در دیلم
گروه : اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: خانواده ها نقش بسیار مهمی در تشویق و ترغیب کودکان به کتابخوانی دارند.

زهره محنایی با اشاره به اینکه خانواده ها از دوران کودکی می توانند فرزندان خود را به کتاب خواندن تشویق نمایند، افزود: اگر خانواده ها برای تشویق کودکان و نوجوانان خود از کتاب استفاده نمایند، شور و اشتیاق آنها به کتاب خواندن بیشتر می شود.

محنایی به نقش باشگاه های کتابخوانی در مهدکودک ها و پیش دبستانی ها پرداخت و خاطرنشان کرد: تشکیل باشگاه های کتابخوانی زمینه ای بسیار مناسب برای ارتباط کودکان با کتاب است و راه اندازی باشگاه ها با تشکیل جلسات کتابخوانی در مدرسه قطعا دراین زمینه اثربخش خواهد بود.

گفتنی است این برنامه با همکاری مدیر دبستان حضرت رقیه(س) و مدیر و مسئول باشگاه کتابخوانی پرپروک و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با مشارکت کودکان و نوجوانان و خانواده ها به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب برگزار شد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم ۷۰ جلد کتاب را به کودکان ونوجوانان اهداء کرد.

یادآور می شود اجرای نمایش عروسکی، شعرخوانی ، اجرای قصه گویی و نمایشگاه ساخت کتاب کودک و نوجوان با همکاری کودکان ونوجوانان و خانواده ها و اهداء جوایز و کتاب ازجمله برنامه های جشن کتاب درباشگاه کتابخوانی پرپروک دردبستان حضرت رقیه(س) برگزارشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر