شما اینجا هستید

سرخط خبرها » چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی خارگ برگزار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی خارگ برگزار می‌شود

خبر بندر: شهردار خارگ از برگزاری چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی این جزیره با برنامه های متنوع داد.
به گزارش خبر بندر شعیب بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ در طول تاریخ در حوزه مقاومت، وحدت نقش آفرینی نموده است.
وی افزود: چهارمین نکوداشت هفته خارگ با ۲۰ برنامه‌ی شاخص و همچنین اجرای ۴۲ زیر برنامه از چهارشنبه ۱۳ تا سه شنبه ۱۹ دی ماه، برگزار خواهد شد.
شهردار خارگ تصریح کرد: برگزاری همایش علمی، فرهنگی روز خارگ و تاریخ صنعت توسط اساتید و پژوهشگران مطرح کشوری در خصوص موضوعات و تحولات اجتماعی، تاریخی و فرهنگی خارگ از محورهای اصلی این هفته خواهد بود.
بحرینی گفت: همچنین جشنواره ساحلی خانوادگی با اجرای ده‌ها برنامه‌ی مفرح و شاد برای خانواده‌های محترم خارگی نیز برگزار خواهد شد.
دبیر چهارمین نکوداشت هفته خارگ خاطرنشان کرد: در حوزه هنرهای نمایشی نیز دو برنامه ویژه در نظر گرفته شده است که اجرای تئاتر توسط گروه خارگی تحت عنوان کاغذ سفید، که اخیراً با کاری به نام کهته به جشنواره فجر راه پیدا کرده‌اند، همچنین کارگروه تاتر استانی اجرا خواهند نمود.
وی گفت: جشن با شکوه میلاد حضرت فاطمه زهرا،
رونمایی از چندین جلد کتاب، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان، صنایع دستی، گرگور بافی، پخت انواع نان و… بخشی از برنامه‌هایی است که قرار است، در این هفته به مرحله اجرا درآید.
بحرینی یادآور شد: امید است با اجرای اینگونه برنامه‌ها ضمن ارتقای نشاط اجتماعی، موجب توسعه آگاهی عموم مردم در خصوص ارزش‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرشان، وطنشان و آب و خاکشان شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر