شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دومین جشنواره فرهنگی تاریخی حیات داوود آغاز شد+تصاویر
گروه : سرخط خبرها

دومین جشنواره فرهنگی تاریخی حیات داوود آغاز شد

خبر بندر: با برگزاری همایش فرهنگ و تاریخ روستای مال قاید دومین جشنواره فرهنگی تاریخی حیات داوود آغاز شد.
به گزارش خبر بندر ، محمد مظفری در جمع خبرنگاران گفت:دومین جشنواره فرهنگی تاریخی حیات داوود با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و توانمندی های شهرستان گناوه آغاز شد.
وبا بیان اینکه یکی از اهداف مهم این جشنواره احیای هویت روستاهای شهرستان است افزود : امیدواریم در جریان برگزاری این جشنواره متولیان امر را متقاعد کنیم که باید کار بیشتر در روستاهای شهرستان انجام شود.
وی با اعلام اینکه اولین برنامه این جشنواره در سال جاری برگزاری همایش فرهنگ و تاریخ روستای مال قاید است که همزمان با شب میلاد امام علی در پارک ساحلی روستا برگزار گردیده ،افزود:روستای مال قاید ازروستاهای مهم شهرستان گناوه به لحاظ تاریخی و گردشگری است.
مظفری با بیان اینکه دراین همایش از شخصیت فرهنگی استاد امیر حسین حیات داوودی تجلیل به عمل آمد افزود: امیر حسین حیات داوودی از مفاخر فرهنگی شهرستان استان که عمر خود را صرف خدمت به فرهنگ این دیار نموده است.
مظفری افزود: استاد حیات داووی علاوه بر خدمات فرهنگی در حوزه وقف نیز بسیاری از اموال و زمین های شخصی اش را وقف تاسیس اماکن فرهنگی اجتماعی و آموزشی روستای مال قاید نموده است.
دبیر این جشنواره با تشکر از مردم روستای مال قاید بخاطر همراهی دراین جشنواره، از همکاری صمیمانه جناب آقای بستانی دهیار فرهنگ دوست و شورای اسلامی روستا تشکر نمود
دومین جشنواره فرهنگی تاریخی حیات داوود قرار است تا پایان سال جاری در چند روستای دیگر شهرستان گناوه نیز برگزار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر