شما اینجا هستید

اخبار » فرمانده انتظامی گناوه: وجود خفاش شب در شهرستان و استان شایعه است
گروه : اخبار

صدای بندر : فرمانده انتظامی گناوه گفت: مردم این شهرستان به شایعاتی که در چند روز اخیر درمورد وجود خفاش شب دروغین دراستان بوشهر و این شهرستان رواج یافته توجهی نکنند.

به گزارش صدای بندر : سرهنگ اکبر قاسمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم نباید به هرشایعه ای که در شهر مطرح و باعث ضربه به امنیت روانی جامعه می اهمیت دهند.

وی اظهارکرد: مردم مطمئن باشند شایعات رواج یافته در مورد ربودن دختران و زنان از سوی گروهی که به خفاش شب معروف شده اند بی اساس است و کسانی که چنین شایعاتی را مطرح می کنند افرادی مریض و حرف دیگری برای گفتن ندارند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: این فرماندهی همه تلاش خود را برای برقراری نظم وامنیت دراین شهرستان بکار بسته و با مخلان نظم وامنیت بجد برخورد می کند.

از حدود دو هفته پیش در محافل مختلف استان بوشهر و شهرستان گناوه میان مردم نقل قول های گسترده ای درباره ربودن دختران و زنان پخش شده که نگرانی خانواده ها را دراین مناطق به دنبال داشته است.

برخی از خانواده های بندرهای گناوه وریگ به دلیل پخش این شایعات حساس و نگران شده و به فرزندان بویژه دختران خود اجازه خروج از منزل را به تنهایی نمی دهند.

این شایعات در قالب پیامک یا شبکه های مجازی اجتماعی میان مردم انتشار می یابد.

  1. حسین

    خفاششب واقا دار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر