شما اینجا هستید

اخبار » فرماندارگناوه:رسانه ها از انتشار اخبار غیرموثق زلزله بندرریگ پرهیز کنند
گروه : اخبار

صدای بندر : فرماندارگناوه گفت: از همه رسانه های استان بوشهر انتظار است تا از انتشار اخبار و شایعات غیرموثق مربوط به وقوع زمین لرزه روز چهارشنبه در حوالی بندرریگ و سایر حوادث بجد خودداری کنند.

به گزارش صدای بندر عبدالنبی یوسفی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از رسانه های نوشتاری و مجازی درخواست داریم اطلاعات و اخبار خود را تنها از منابع رسمی و مسوولان در ستادهای مدیریت بحران استانداری بوشهر و فرمانداری این شهرستان دریافت کنند.

وی اظهارکرد: همراهی رسانه ها با مسوولان می تواند نقشی اثرگذار در تامین آرامش روانی مردم ایجاد کند.

فرماندارگناوه گفت: وقوع زمین لرزه در شهرستان گناوه هیچ خسارتی در پی نداشته و شرایط زندگی مردم در حال عادی است.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه، گروه های امدادی به همه نقاط شهرستان اعزام شدند که پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد خسارت جانی و مالی دربرنداشته است.

یوسفی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری گناوه بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه گفت: در این نشست تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ و مسوولان دستگاه های ذی ربط در آماده باش کامل قرار دارند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵٫۴ درجه درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه درساعت۱۴ و ۱۶ دقیقه و ۲۹ ثانیه روز چهارشنبه دراین منطقه بوقوع پیوست.

شبکه های لرزه نگاری این مرکز، موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه را ۲۹٫۶۱ عرض شمالی و ۵۰٫۸۳ طول شرقی و عمق ۱۹کیلومتری زمین و درفاصه ۲۴ کیلومتری بندرریگ ثبت کردند.

به گزارش صدای بندر تا اوایل بامداد امروز بیش از ۳۵ پس لرزه در منطقه بندرریگ رخ داده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر