شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نفرات برتر هفتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان معرفی شدند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر، هفتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارشصدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس از تنگستان، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان که با حضور هنرمندان، علاقمندان و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد، پس از اجرای بخش‌های مختلف این مراسم، آرای داوران هفتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان علام شد.

بر اساس رأی هیئت داوران احسان عمرانی از اهرم در بخش بروشور، یونس رازقی‌پور از اهرم در بخش طراحی صحنه، طاهره گل‌چمن از اهرم در بخش نور، قحطبه فخرایی از دیر در بخش گریم، مریم حمودی در بخش لباس، محمدمهدی کشوری از کاکی برای موسیقی نمایش مکبث، تراژدی بی‌پایان رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

فرشته جمالی برای بازی در نمایش سیب و سرب جایزه برتر بازیگری زن را به خود اختصاص داد و فاطمه شعرانی و ندا جهرمی برای بازی در نمایش شرک و خرک ۵ به طور مشترک دوم و ساناز سلیمانی و معصومه جوادی برای بازی در نمایش مکبث، تراژدی بی‌پایان به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش بازیگری مرد صادق عالی رتبه نخست، سعید گل‌چمن و محسن زنده‌بودی بازیگران نمایش سیب و سرب رتبه دوم و محمد بشکانی‌زاده و حسن قانون بازیگر شرک و خرک ۵ و حسن بلالی بازیگر مکبث، تراژدی بی‌پایان رتبه سوم را کسب کردند.

برگزیده بخش نویسندگی رضا امیری برای نمایش سیب و سرب شد و سعید گل‌چمن نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش کارگردانی نیز یونس رازقی‌پور کارگردان نمایش فقط برای جشنواره رتبه برتر را کسب کرد و از طاهره گل‌چمن و فاطمه کاظمی‌نژاد کارگردانان نمایش سیب و سرب تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر