شما اینجا هستید

سرخط خبرها » باند بزرگ وارد‌کننده کالای قاچاق و مواد نیروزا به کشور منهدم شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:در عملیاتی غافلگیرانه باند بزرگ وارد‌کننده کالای قاچاق و مواد نیروزا به کشور طی عملیاتی دریایی در آب‌های بوشهر شناسایی و منهدم شد.

به گزارش دای بندر جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران در ارتباط با این عملیات اظهار کرد: ماموران اطلاعاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع مبنی بر فعالیت گسترده تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب در امر قاچاق کالای قاچاق، پودر، قرص و شربت نیروزا و همچنین مواد محترقه این مورد به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران اطلاعاتی قرار گرفت.

محمد حسن‌پور افزود: در این خصوص ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی، شناور مذکور را به مالکیت فردی به هویت «ه-ر» و به همراه ۵ نفر ملوان که از مبداء امارات متحده عربی به مقصد بنادر شمالی استان در حرکت بود را شناسایی و زیر نظر گرفته و به محض وارد شدن به آب‌های سرزمینی در عملیاتی غافلگیرانه شناور را توقیف کردند.

وی ادامه داد: با توقیف موتورلنج و سپس انتقال به بندر دیلم، در حضور نماینده دادگستری و نماینده گمرکات آن بندر از موتورلنج توقیفی بازدید به‌عمل آمد و تعداد شش هزار و ۹۰۰ کیلوگرم پودر، ۱۲۰ لیتر شربت، ۷۲۰ هزار عدد قرص نیروزا، سه میلیون و ۴۲۲ هزار عدد انواع مواد محترقه، ۱۶۰۰ تخته پتو، ۱۳۰ دستگاه کولر اسپیلت، ۳۸ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۵ دستگاه کولر گازی پنجره‌ای، ۲۶ دستگاه یخچال، ۱۱ دستگاه تلویزیون، LED 18 و هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و … به ارزش ۵۹ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در این عملیات تعداد ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و پرونده‌ای قضایی نیز در این خصوص تشکیل و اقلام مکشوفه تحویل انبار گمرکات آن بندر شد.
منبع: فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر