شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کلینیک تخصصی خیرساز در دیلم کلنگ‌زنی شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: در آئینی با حضور مسئولان، کلینیک تخصصی خیرساز “پروفسور سلطان‌زاده” در دیلم کلنگ‌زنی شد.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر شنبه در این ائین با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، اظهار داشت: دولت یازدهم توسعه سلامت را به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های خود در دستور کار دارد.

حیدر عزیزنژاد از کاهش هزینه‌های درمانی به عنوان یکی از مهمترین مزایای اجرای طرح سلامت یاد کرد و خاطرنشان ساخت: مراجعین می‌توانند با پرداخت۱۰ درصد هزینه‌ها از خدمات درمانی در بیمارستان‌های دولتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای اجرای طرح‌های زیرساختی بهداشت و درمان، تاکید کرد: در استان بوشهر اهتمام ویژه‌ای در این زمینه وجود دارد و امیدواریم شاهد توسعه فضاهای درمانی در نقاط مختلف استان باشیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم خیرین در اجرای طرح‌های زیرساختی، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیشگیری خاصی برای حمایت از حضور خیرین برای توسعه فضاهای بهداشتی دارد.

وی به برخی ویژگی‌های کلینیک تخصصی خیرساز “پروفسور سلطان‌زاده” در دیلم اشاره کرد و افزود: همه نقشه‌های معماری و سازه این پروژه آماده است و امیدواریم شاهد اجرای با کیفیت این پروژه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دیلم نیز در این آئین اظهار داشت: خیرین نقش بسیار مهمی در اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی دارند و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

فاضل دریانورد خواستار توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان دیلم شد و تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا در توسعه و پیشرفت این فضاها کمک کنیم و شورای اسلامی شهر نیز با تمام توان و ظرفیت در این زمینه تلاش کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر