شما اینجا هستید

سرخط خبرها » عزم آهنین اهل سنت و شیعه دسیسه‌های داعش و هم‌پیمانانش را نابود می‌کند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: جامعه اهل‌سنت استان بوشهر در بیانیه‌ای تأگید کرده است: عزم آهنین اهل سنت و شیعه دسیسه‌های داعش و هم‌پیمانانش را نابود می‌کند.

به گزارش صدای بندر، به نقل از خبرگزاری مهر، در بیانیه اهل‌سنت شهر بوشهر که شیخ اسماعیل بازدار آن را اعلام کرده آمده است: از میان فتنه‌ها و مصیبت‌هایی که بر پیکر امت اسلامی و مستضعف تحمیل می‌شود وجود منافق صفتانی که در میان صفوف مسلمانان رخنه و صفای اتحاد و انسجام و همبستگی آنان را مکدر می‌کند واقعیت امر این است که عزت مسلمان‌ها ذلت آنان و متلاشی شدن و نابودیشان در گرو وحدت و امنیت و آسایش امت اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: بنابراین برای حفظ موجودیت خود در لباس‌های مختلف و متنوع ظاهر می‌شوند گاهی به اسم استشهاد و گاهی به اسم جهاد، اسلام و دیانت و حتی انسانیت را مورد هدف قرار می‌دهند و عباد و بلاد را به فساد و نابودی می‌کشانند، حزب یا فرقه داعش در عراق در چنین رنگ و لباسی ظاهر شده است و به اسم جهاد که هدفی جز تزلزل استقرار و امنیت امت اسلامی را ندارند به صورت وحشیانه و بی‌رحمانه مظلومین شیعه و سنی کوچک و بزرگ، مرد و زن را به کشتن می‌دهند و حتی مساجد آنان که محل ذکر و یادالله متعال است ویران می‌کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: گرچه قربانیان این جرم و جنایت به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند اما مبارزه علیه این ظلم و ستم‌ها همگام با فتواهای علمای اهل سنت و شیعه وظیفه همه امت اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: شیعه و سنی آگاه و بیدار باشند که استعمار و استکبار و صهیونیسم جهانی که در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل و همه گروهک‌های تروریستی و تکفیری که در لباس دین و به نام اسلام ظاهر می‌شوند؛ دشمنان واقعی امت واحده اسلامی هستند، همانطور که در سوریه و جاهای مختلف دیگر شکست خوردند به یاری خداوند متعال و به پاس خون شهدا و عزم آهنین اهل سنت و شیعه، همه مکر و دسیسه‌ها و توطئه‌های شیطانی نه تنها داعش بلکه همه دشمنان نابود می‌شود و عبرتی برای آیندگان خواهند شد.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه اهل سنت شهرستان بوشهر ضمن محکومیت جنایت این حزب تندرو و منحرف، تحت قیادت و تعهدی دوباره گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظ الله) در ایجاد وحدت و یکپارچگی خود و جهاد علیه دشمنان امت اسلامی خواهند بود.

همچنین ائمه جمعه اهل سنت دیگر شهرهای استان بوشهر از جمله سیراف، نخل تقی، جزیره شمالی و جنوبی، جزیره شیف، شورای روحانیت اهل سنت محکومیت‌های داعش در عراق را محکوم کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر