شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تهیه لایحه برطرف کردن مشکلات بخش صنعت دردستورکار این وزارتخانه است
گروه : سرخط خبرها

گناوه-صدای بندر- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش دارد درقالب یک لایحه مشکلاتی را که گریبانگیر بخش صنعت است، به سرعت برطرف کند.

سید محمد جواد تقوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین لایحه به بحث مقررات زدایی، توسعه فضای کسب وکارو حمایت های تسهیلاتی و مالی در حوزه صنعت توجه شده که امیدواریم با محقق شدن آن مشکلات کلی حوزه صنعت حل شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آبزی پروری و میگو از مزیت های مطلق استان بوشهر است که می تواند جایگاه خیلی خوبی در کشور داشته باشد.

تقوی اضافه کرد: در این ارتباط فعالیت های خوبی در سطح این استان انجام شده که امیدواریم این روند بیشتر شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تشکل و کارگروه هایی برای برطرف کردن مشکلات بخش صنعت در استان بوشهر ایجاد شده و با صحبت های انجام شده با استاندار بوشهر مقررشد که آنان ارتباط مستمر و دائمی با استانداری داشته باشند.

وی بیان کرد: با ارتباط دائمی این تشکل و کارگروه ها با حوزه استانداری، مسایل که قابل حل دراستان باشد برطرف و مسایل ملی نیز در حوزه ستاد وزارتخانه مورد پیگیری قرار می گیرد.

تقوی اظهارکرد: مشکلات موجود تولید کنندگان در حوزه صنعت استان بوشهر به مرکز منعکس و برای حل آنها تلاش خواهد شد.

درسفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بوشهر کارخانه تولید غذای میگو در شهرک صنعتی بندرریگ از توابع شهرستان گناوه افتتاح شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر