شما اینجا هستید

اخبار » فرهنگ سازی عامل کلیدی پیشگیری از وقوع جرم است
گروه : اخبار

صدای بندر: فرماندار دیلم گفت: فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی مردم در حیط خانواده و جامعه عامل کلیدی و مهم ترین راهکار برای پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، قاسم قائدی صبح دوشنبه در نشست با رئیس و کارکنان دادگستری دیلم با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان تمامی درهای رحمت و برکت الهی را به روی مومنین باز می کند و فرصتی مناسب برای جمع کردن توشه آخرت است.

وی افزود: تشنگی و گرسنگی در این ماه معنا ندارد بلکه باید قلب، زبان، چشم و رفتارخود را عاری از هرگونه گناه و معصیت نگه داشت و با اعمال وکردار نیک در پی جلب رضایت الهی بود.

فرماندار دیلم تصریح کرد: ایجاد و تقویت نهاد مردمی برای پیشگیری از جرم از اولویت‌های مهم است بدین صورت که با فرهنگ سازی و آموزش زمینه‌های رشد تخلف و جرم در جامعه را کاهش دهیم.

قائدی گفت: مردم باید جایگاه عدل وعدالت که نماد قوه قضاییه است با احیای احقاق و رضایتمندی در مراجعه به دادگستری ها مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در پیشگیری از جرم نقش بسزایی دارد که باید در این راستا سرمایه‌گذاری شود.

رئیس دادگستری دیلم افزود: مجموعه دادگستری شهرستان دیلم وظیفه خود می داند که احترام واعتماد مردم در تصمیم ها برای احقاق حقوق مردم خدمتی در شان آنها انجام دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر