شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جمیری: آقای وزیر چرا چغادک را بخش نمی‌کنید
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار علت عدم ارتقای شهرهای دارای شرایط لازم به بخش، به‌ویژه شهر چغادک از توابع بخش مرکزی بوشهر شد.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر در مجلس، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس با استناد به ماده ۱۹۳ آئین نامه داخلی، با طرح سوالی خطاب به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار علت عدم ارتقای شهرهای دارای شرایط لازم به بخش، علی الخصوص شهر چغادک از توابع بخش مرکزی بوشهر شد.

در سوال جمیری آمده است: چند سال است شهرهایی مثل شهر چغادک از توابع بخش مرکزی بوشهر با وجود کار کارشناسی و اعتراف و اظهار نظر مکتوب کارشناسان تقسیمات کشوری شرایط تبدیل شدن به بخش را دارا هستند ولی پیگیری جدی از طرف وزارت کشور برای تحقق موضوع صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه این سوال عنوان کرده؛ شهر چغادک با روستاهای هم جوار با داشتن بیش از ۲۰هزار جمعیت و مشکلات عدیده بهداشتی، خدماتی و رفاهی، انتظامی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی از نداشتن یک مدیر برای پیگیری آموزش رنج می‌برد و مردم عزیز آن منطقه معترض جدی به این وضعیت نابسامان هستند.

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در همین رابطه طی نامه‌ای به ریاست کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خواستار بررسی سوال با توجه به مواعد قانونی مذکور در آیین‌نامه داخلی و اعلام نتیجه به هیئت رئیسه شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر