شما اینجا هستید

سرخط خبرها » میزان قابل توجهی به پهنای باند اینترنت استان بوشهر افزوده شد/ شاهد ارتقاء کیفی شبکه خواهیم بود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرعامل مخابرات استان بوشهر اظهار داشت: طی دو هفته گذشته میزان قابل توجهی به پهنای باند اینترنت استان افزوده شده وانشاءالله با هماهنگی های لازم شاهد ارتقاء کیفی شبکه خواهیم بود.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، روز به روز استفاده از اینترنت بیشتر می‌شود و تکنولوژی‌های جدیدی وارد بازار می شود که نیاز به استفاده از اینترنت دارد و لازم است که زیرساخت‌های مورد نیاز برای استفاده مردم از این تکنولوژی‌ها فراهم شود.

استان بوشهر در سال های اخیر همواره با مشکلاتی در زمینه اینترنت روبرو بوده است و بعضا شاهد قطعی‌های مکرر و گاها طولانی مدت بوده ایم و سرعت اینترنت نیز در بسیاری از روزها کمتر از حد مورد نیاز بوده است.

استفاده بیشتر از اینترنت و ورود تعداد بیشتر دستگاه‌های متصل به اینترنت می‌طلبد که به همین نسبت نیز پهنای باند اینترنت در استان بوشهر افزایش یابد تا مردم بتوانند استفاده مناسبتری از این تکنولوژی داشته باشند.

اختلالات روزهای اخیر در اینترنت استان بوشهر باعث بروز مشکلاتی برای مردم و به‌ویژه افراد و سازمان‌هایی که کار آنها به اینترنت بستگی دارد شد و این موضوع باعث برخی نارضایتی‌ها شد.

ارتقای کیفی شبکه اینرنت استان بوشهر در دستور کار است
ارتقای کیفی شبکه اینرنت استان بوشهر در دستور کار است

مدیرعامل مخابرات استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: انجام عملیات جایگزین تجهیزات ارتباطی سیار در منطقه جنوب استان با هدف ارتقای کمی و کیفی شبکه همراه اول با موفقیت انجام شد.

حمید رضا بحرانی افزود: اکنون با اتمام این پروژه، زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات نوین مهیا شده و اختلالات مرتبط با این پروژه نیز عمدتا رفع شده است؛ لذا در صورت مشاهده هر نوع اختلال احتمالی، مردم می‌توانن با این شرکت تماس بگیرند.

مدیرعامل مخابرات استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: طی دو هفته گذشته میزان قابل توجهی به پهنای باند اینترنت استان افزوده شده وانشاءالله با هماهنگی های لازم شاهد ارتقاء کیفی شبکه خواهیم بود.

پهنای باند اینترنت استان بوشهر به دو برابر افزایش یافته است

بحرانی اضافه کرد: پهنای باند اینترنت وارده به استان، طی شش ماه گذشته نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات نوین و نسل های جدید ارتباطی در زمینه تلفن همراه استان نیز باشیم.

مدیرعامل مخابرات استان بوشهر در پایان گفت: از صبر و تحمل مردم جنوب استان در جریان انجام عملیات برگردان شبکه ارتباطات سیار تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر