شما اینجا هستید

اخبار » فرماندارگناوه: رونق بخش صنعت و کشاورزی دراین شهرستان ضرورت دارد
گروه : اخبار

گناوه – ایرنا – فرماندارگناوه گفت: توجه به رونق و تقویت توسعه بخش کشاورزی و صنعت در این شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز چهارشنبه در آیین تودیع معارفه رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی این شهرستان افزود: بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از فاکتورهای مهم در توسعه یک جامعه به شمار می رود درحالی که دراین شهرستان تنها به خدمات توجه شده و کمتر به صنعت و کشاورزی پرداخته شده است.

وی اظهارکرد: این شهرستان اگرچه در زمینه تجارت و بازرگانی فعال است اما باید با برنامه ریزی مناسب زمینه را برای رونق کشاورزی و صنعت فراهم کنیم.

فرماندارگناوه گفت: اگر درزمینه سرمایه گذاری و ایجاد فضای کار درمنطقه تلاش کنیم، توقعات مردم برآورده و زمینه اشتغال برای افراد جویای کار ایجاد خواهدشد.

وی افزود: فرمانداری دراین زمینه توجه و نگاه ویژه ای دارد اما بدون مشورت و ارایه برنامه از سوی مسوولان ادارات موفقیت حاصل نمی شود.

یوسفی یکی از بخش های مهم اقتصاد در کشور را تعاون عنوان کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم با ادغام هایی که در برخی ادارات نظیر تعاون و اداره کار صورت گرفته فعالیت ها تنها به یک بخش محدود نشود بلکه در دو بخش باید توجه و هدف گذاری کرد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: این مجموعه به دلیل موقعیت ویژه و خاصی که شهرستان گناوه دربین دیگر شهرستانها دارد، نقش و وظیفه مهمی بر دوش دارد.

سیامک وطنخواه افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در توسعه و چشم انداز بخش تعاون وجود دارد، استان بوشهر دراین بخش باید روند شتابانی بگیرد.
وی اظهارکرد: دراین ارتباط تاسیس تعاونی دانش بنیان نظیر اختراعات و ابتکارات در حوزه کارآفرینی باید ایجاد و گسترش یابد.

در این آیین از زحمات عبدالمهدی شاهین زاده رییس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه قدردانی و حسن غلامی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر