شما اینجا هستید

اخبار » دومین هفته از طرح آخر هفته با تئاتر در بوشهربا موفقیت برگزار شد
گروه : اخبار

رئیس انجمن هنزهای نمایشی استان بوشهر گفت: دومین هفته طرح آخر هفته با تئاتر ویژه اجرای عمومی نمایش های تولید شده در سال ۹۱با موفقیت برگزار شد.

، محمد مظفری عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: این طرح که برای اولین بار است در استان بوشهر اجرائی می شود با استقبال خوب هنرودوستان بوشهری مواجه شده  و استقبال از این طرح مسئولین انجمن را متقاعد کرده که با جدیت پیگیر ادامه این طرح نمایشی باشند.

مظفری گفت : در هفته دوم این طرح چهار نمایش سور سوک به کارگردانی حسن رضائی ،هامبورگ ، بصره ، قوچان  به کارگردانی فضل الله عمرانی ،شیوع درد تاریخ به کارگردانی سعید گلچمن و سرهنگ ،مسلسل ، جاده به کارگردانی راضیه زارعی  به صورت همزمان در چهار شهر استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۴و۵ آبان به اجرای عمومی درآمدند  که با استقبال خوب علاقمندان به تئاتر روبرو گردیدند.

مظفری ادامه داد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در حالی که این انجمن با تولید آثار ارزشی در حوزه تئاتر در صدد حمایت از هنرمندان بوشهری می باشد نبود اعتبار برای حمایت از این طرح و هنرمندان تولید کننده این آثار  ادامه اجرای  این طرح را  با مشکل روبرو کرده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در پایان گفت: حمایت مسئولین امر و دیگر دستگاه های فرهنگی از این طرح سبب رونق هرچه بیشتر این هنر در استان بوشهر می شود.

 گفتنی است طرح آخرهفته با تئاتر ویژه اجرای عمومی نمایش های تولید شده در سال ۱۳۹۱ است که پنجشنبه و جمعه  هر هفته در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر و دیگر سالن های استان اجرا خواهند شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر