شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اعزام ۲۰۰ تیم پزشکی بسیجی به مناطق محروم استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام بیش از ۲۰۰ تیم پزشکی به مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به محرومین در قالب اردوهای جهادی خبر داد.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس ، ذوالفقار عباسی‌فر پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح اردوهای جهادی و طرح هجرت ۳ در شهرستان تنگستان اظهار داشت: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و .. پیشتاز بوده و اردوهای جهادی نیز بخشی از فعالیت‌های عام المنفعه این نهاد است.

وی افزود: بسیج سیل گسترده تهاجمات فرهنگی و تحریم‌های علیه نظام مقدس اسلامی ایران را با حضور در عرصه فرهنگی و سازندگی خنثی می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت و توان تخصصی و علمی اقشار مختلف و نیروی جوان مومن و متعهد بسیجی و پای کار توانسته است در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی،محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی گام بردارد.

وی رویکرد اصلی طرح هجرت ۳ را کار فرهنگی دانست و گفت: مهم‌ترین دغدغه فرهنگی امروز ما اهمیت و ضرورت استفاده نکردن از ماهواره در خانواده‌ها است که به دلیل عدم سازگاری با فرهنگ دینی و ارزشی ما و همچنین تاثیرات سویی که می تواند داشته باشد به عنوان خطر جدی مطرح است.

این مقام مسئول ادامه داد: در اردوهای جهادی امسال برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از ۲۰۰ تیم پزشکی به مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به محرومین صورت گرفته است.

عباسی‌فر همچنین از آمادگی بیش از ۴۵ گروه جهادی دانشجویی برای اعزام به مناطق محروم خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی در زمینه‌های علمی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و جنگ نرم، کشاورزی و کلاس‌های هنری در مناطق محروم به فعالیت خواهند پرداخت.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ نفر دانش‌آموز در طرح هجرت ۳ در سطح استان شرکت می‌کنند که در راستای تعمیر و زیباسازی واحدهای آموزشی، میز، نیمکت و تجهیزات و رنگ‌آمیزی نمای درونی و بیرونی مدارس فعالیت خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر