شما اینجا هستید

اخبار » ۱۲ میلیارد کالای قاچاق با رد رشوه ۲۰۰ میلیونی توقیف شد
گروه : اخبار

صدای بندر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیلم و رد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی خبر داد .

به گزارش صدای بندر، سرهنگ ” علیرضا رزمی ” در تشریح این خبر گفت : ماموران کلانتری مرکزی و یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان دیلم پس از کسب خبر از تراتزیت کالا با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان ۳ دستگاه تریلی حامل باطری خودرو و قاشق و چنگال قاچاق که در حال ورود به شهر دیلم بودند را متوقف کردند.
وی بیان کرد: رانندگان دو تریلی با رویت توقیف تریلی اول توسط پلیس قبل از رسیدن به ماموران، جاده را دور زده و به سمت گناوه حرکت کردند که بلافاصله توسط ماموران یگان امداد و پلیس اطلاعات تعقیب شدند که در بین راه به ماموران پیشنهاد ۲۰۰میلیون ریال داده شد که ماموران با امتناء از گرفتن رشوه در صدد توقیف انان برآمدند .
جانشین فرماندهی انتظامی استان در ادامه افزود: قاچاقچیان که با سر سختی و عدم قبول رشوه ماموران رو به رو می شوند اقدام به حرکات مارپیچ در جاده نموده و قصد واژگون نمودن خودروی پلیس را داشتند که در کار خود ناکام و سرانجام یکی دیگر از خودروها در ورودی شهر امام حسن(ع) متوقف شد.

سرهنگ رزمی ادامه داد: راننده تریلی سوم با دیدن صحنه از جاده اصلی به فرعی تغییر مسیر داده و با توجه به باریک بودن جاده و سد نمودن راه ماموران قصد فرار داشته که با تیر اندازی هوایی متوقف و هر سه دستگاه خودرو به پلیس مبارزه با قاچاق منتقل شدند که در بازرسی از تریلی هاتعداد۴۴۴۵عدد باطری خارجی خودرو و ۱۱۲۲بسته قاشق و چنگال قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.
رزمی تصریح کرد : ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر