شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۳ تن مواد مخدر در بوشهر
گروه : اخبار

صدای بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر و کاهش ۱۳ درصدی متوفیان تصادفات درون و برون‌شهری خبر داد.

به گزارش صدای بندر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشستی خبری با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در استان بوشهر اظهار داشت: وقوع جرائم خشن ۱۸ درصد و قتل ۲۳ درصد در مقایسه با سال گذشته در استان بوشهر کاهش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین امسال کشفیات قتل ۱۶۴ درصد و کشفیات سرقت مسلحانه نیز ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه میزان سرقت مسلحانه در استان بوشهر ۴ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: امسال سرقت به عنف ۳۵ درصد کاهش و ۱۰۵ درصد افزایش کشفیات داشتیم و در زمینه تجاوز به عنف هم ۳۸ درصد کاهش وقوع و ۱۰۹ درصد افزایش کشفیات گزارش شده است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: معدل کشفیات جرائم خشن در سالجاری ۱۰۴ درصد بوده که ۸۵ درصد کشفیات به روز انجام شده و این آمار در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار خوب است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: معدل کشفیات جرائم خشن در سالجاری ۱۰۴ درصد بوده که ۸۵ درصد کشفیات به روز انجام شده و این آمار در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین محور ناامنی جرائم خشن است، ادامه داد: امسال در زمینه وقوع سرقت شاهد کاهش ۵ درصدی بودیم و تلاش داریم زمینه برای سرقت را به حد صفر برسانیم.

تغییر مسیر ترانزیت موادمخدر از استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به آمار کشف مواد مخدر در استان بوشهر گفت: امسال ۳ تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۴۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: عمده دلیل افزایش کشف مواد مخدر، افزایش کنترل‌های ناجا و تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از استان بوشهر بوده است.

وی بیان کرد: در یک‌ماه گذشته ۴۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده و میزان جمع‌آوری معتادان تابلو ۱۷ درصد و کشف سلاح و مهمات غیرمجاز هم ۱۷ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در مورد آمار متوفیات تصادفات درون و برون‌شهری در استان بوشهر گفت: در مجموع میزان متوفیان تصادفات درون و برون‌شهری در استان بوشهر در سالجاری ۱۳ درصد کاهش داشته است.
منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر