شما اینجا هستید

اخبار » کنسرت گروه لیان بعد از یک سانس لغو شد
گروه : اخبار

صدای بندر: عصر جمعه و بعد از حضور بعضی نیروهای مخالف برگزاری کنسرت موسیقی و بعد از یک سانس اجرا کنسرت گروه لیان برای روزهای شنبه و یکشنبه لغو گردید.
به گزارش صدای بندر: عصر روز جمعه و در حالیکه مردم آماده حضور در سالن چهارصد نفری سینما آوینی می شدند تا بعد از سالها شاهد کنسرت گروه لیان در شهر بوشهر باشند. عده ای از افراد که از روزها قبل با ارسال پیامک و برگزاری جلسات هماهنگی خود را برای برهم زدن این کنسرت آماده کرده بودند خودشان را به سالن سینما رساندند و در لابی سینما آوینی حضور یافتند آنها بعد از برپایی نماز در محل سینما خود را آماده نمودند تا مانع برگزاری کنسرت شوند و البته موفق هم شدند سانس اول را نیز لغو کنند.
با حضور مدیر کل ارشاد، مسئولین نیروی انتظامی فضا برای برگزاری کنسرت آماده شد، آما پا فشاری مخالفان باعث ایجاد تنش می شد. تا اینکه علیرغم تذکرات چند باره نیروی انتظامی به نیروهای مخالف برگزاری کنسرت آنها نه تنها محل را ترک نکردند بلکه با زدن حرف ها و انجام حرکاتی فضا را برای تشنج مهیا می کردند. بالاخره وقتی مسئولینی که در محل حضور داشتند نتوانستند بدون درگیری آنها را از سالن بیرون کنند، نیروهای انتظامی مخالفان برگزاری این برنامه قانونی را به زور از سالن بیرون کرده و یک سانس کنسرت به خوبی و با حضور مردم برگزار گردید.
اما بعد از پایان کنسرت وبه تقاضای مسئولین استان قرار بر این شد که گروه لیان دیگر سانس های بعدی را بخاطر شرایط پیش آمده اجرا نکند.
در این بین حضور موثر و فعال نیروی انتظامی و مدیرکل ارشاد و مسئولین سیاسی و نظامی استان برای حمایت از اجرای با مجوز گروه لیان قابل تامل و تقدیر بود. ولی مخالفان موسیقی هرجند نتوانستند دیشب به خواسته هایشان برساند. ولی حضور آنها در محل برگزاری کنسرت و اعتراضشان باعث تعطیلی اجرای روزهای شنبه و یکشنبه که قرار بود با توجه به شرایط اجرای روز جمعه صادر شود، شد.
ddddd
محسن شریفیان سرپرست گروه لیان هم پس از اتفاقات رخ داده در حاشیه کنسرت جمعه شب این گروه اعلام کرد: تا اطلاع ثانونی ادامه کنسرت در بوشهر مقدور نیست.

محسن شریفیان در آخرین پست ایستاگرامش نوشت: “همیشه ممنون شما بودم و خدا را شکر که کنارم بودین… تا اطلاع ثانوى ادامه ى کنسرت در بوشهر مقدور نمى باشد و در این صورت پول بلیط شما به همراه هدیه ى کوچک ما به شما برگشت خواهد خورد و همینجا دوباره مراتب تشکر خود را از نیروى انتظامى و مسولین استانى به عمل مى آورم.
IMG-20150102-WA0148

IMG-20150102-WA0154

IMG-20150102-WA0152IMG-20150102-WA0154IMG-20150102-WA0148

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر