شما اینجا هستید

اخبار » اسید پاشی در گناوه صحت ندارد
گروه : اخبار

صدای بندر: فرماندهی انتظامی گناوه گفت: جریان اسید پاشی در گناوه صحت ندارد و این اتفاق سناریوی ساختگی یک خواستگار جوان است.
به گزارش صدای بندر؛ سرهنگ قاسمی فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه شامگاه یکشنبه در گفتگو ی اختصاصی با صدای بندر ضمن تکذیب خبر اسید پاشی در سه راهی بندرریگ گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و همه اتفاقات افتاده ساختگی بوده است.
وی با اشاره به اینکه همه این اتفاقات سناریویی بوده که توسط یک خواستگار سمچ ترتیب داده شده ؛ افزود: این جوان که بعد از چندین بار خواستگاری از دختر مورد علاقه اش با مخالفت خانواده دختر برای ازدواج روبرو می شود . سناریوی اسید پاشی را طرح ریزی می کند تا ضمن مظلوم نمایی بصورتی از خانواده دختر باج خواهی کند.
سرهنگ قاسمی با رد شایعات روزهای اخیر در خصوص اینکه یک زانتیا در مسیر گناوه و ریگ چندین بار باعث این اتفاقات بوده و اسید پاشی نیز کار اوست افزود : هیچ زانتیایی در کار نبوده و همه این قصه ها ساخته ذهن متهم است که برای باج خواهی از خانواده دختر طراحی کرده است.
فرمانده انتظامی گناوه در خصوص سوختگی پا و دست متهم نیز می گوید: این جوان در یک حرکت ساختگی مقداری اسید را با خود حمل نموده و در مکان مشخصی و طی یک عمل طراحی شده از قبل روی قسمتی از لباس های خود می ریزد و بعد اعلام می کند که یک زانتیا که حامل چند نفر بوده به او حمله نموده و وبه او با اسید حمله کرده اند.
قاسمی افزود : جراحت دست متهم نیز مربوط به تصادف وی با موتور سیکلت بوده است.
فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه با هشدار به کسانی که با روش های مختلف قصد برهم زدن امنیت روانی مردم را دارند؛ تاکید کرد فرزندان شما در نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت در شهرستان بصورت شبانه روزی تلاش نموده و از هیچ کوشش دریغ نخواهند نمود.
صدای بندر ضمن تقدیر و تشکر از جدید نیروهای انتظامی در برخورد با نا امنی ، تسریع در مشخص شدن وضعیت پرونده شایعه اسید پاشی را ناشی از کاردانی و درایت نیروهای پلیس این شهرستان می داند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر