شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های شهر خورموج
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر : شهردار خورموج گفت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر خورموج با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده است.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، احمد شیخیانی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی غرب شهر خورموج با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری خورموج اظهار داشت: هر قدر نسبت به مردم خدمتی انجام دهیم باز هم کم است زیرا این مردم لایق خدمت هستند.

شهردار خورموج افزود: روکش آسفالت خیابان شهید مطهری و خیابان گلزار شهدا که عملیات آن در اوایل هفته جاری آغاز شده بود امروز پایان یافت.

وی ادامه داد: روکش آسفالت خیابان امام خمینی، روکش آسفالت خیابان شهید رجایی، روکش آسفالت خیابان شهریاری، زمین فوتبال ساحلی، خیابان شهرک مدرس، خیابان ۲۰ متری مسکن مهر، پارک محله‌ای مسکن مهر، پارک محله‌ای شرق خیابان طالقانی، پارک محله‌ای کنار دره میرشکاری، پارک محله‌ای شهرک شهید چمران، پارک محله‌ای شهید شهریاری و پارک محله‌ای غرب بلوار بسیج در دست اجراست که برخی از این پروژه‌ها انجام شده است.

شیخیانی خاطر نشان کرد: خیابان کمربندی غرب بلوار بسیج، خیابان شهید سیفی (جنوب شهرداری)، آسفالت کوچه‌ها و معابر شهرک بسیجیان، شرق خیابان طالقانی کوچه، آسفالت ۲۳ کوچه در نقاط مختلف شهر، اجرای باقیمانده ترمیم حفاری‌های شرکت گاز در محلات مختلف، تکمیل بلوار ورودی جنوب شهر، رنگ آمیزی جداول سطح شهر و لوله گذاری خیابان غرب جاده از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری خورموج است.

وی اضافه کرد: دو میدان جدید در جنوب و شرق شهرخورموج احداث می‌شود و موزائیک کاری پیاده‌روهای خیابان‌های معلم، امام خمینی(ره) و بلوار بسیج نیز در دست اجرا است.

شهردار خورموج یادآور شد: با راه‌اندازی تنها ترمینال شهرخورموج که حدود ۱۰ سال از احداث آن می‌گذرد به اتمام رسیده است و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح و شروع به کار این ترمینال در غرب شهر خورموج که یکی از مناطق کمتر توسعه یافته این شهر است تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: تکمیل دیوار شهرداری، ساماندهی دره انجیر، نصب LED تبلیغات شهری در میدان شهید مهدوی، پلاک کوبی منازل، ساخت سرویس بهداشتی گلزار شهداء، اصلاح خیابان جنوب کمیته امداد، خاکریزی و آسفالت غرب مسجد جامع، ترمیم حفاری‌های لنگک خمینی آباد، اجرای خیابان بزرگ علمی کاربردی و طراحی پارک بین راهی شمال خورموج از دیگر پروژه‌هایی است که اجرا شده و یا در حال اجراست و برخی از این پروژه‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

شیخیانی گفت: برخی از پروژه‌های شهرخورموج به پیشنهاد مردم انجام می‌شود هر چند من از عملکرد خودم راضی نیستم زیرا بر این باورم که هر قدر کار برای این مردم انجام دهیم هنوز جا دارد مخصوصا شهرخوروج که از نظر مبلمان و منظر شهری در طول سال‌های گذشته عقب افتاده است.

وی افزود: در طول دو ماه به ۲۹ مسجد سرکشی کردیم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، وعده‌ای که به مردم داده بودیم، عملیاتی کردیم.

شهردارخورموج یادآورشد: خدمات را در چند بخش تقسیم کردیم که می‌توان به آسفالت معابر و کوچه‌ها، پارک‌های محله‌ای و فراهم کردن امکانات ورزشی برای جوانان است.
وی افزود: با پیگیری‌های مستمر اعضای شورای شهر و هدف‌گذاری که مد نظر داشتیم الان با افتخار اعلام می‌کنم که شهرداری در حال حاضر در ۳۷ نقطه مختلف شهر فعالیت‌های عمرانی و مبلمان شهری انجام می‌دهد که این کار در نوع خود بی‌نظیر است.

شیخیانی تاکید کرد: وظیفه داریم تا با اطلاع‌رسانی دقیق مردم را در جریان کارهای شهرداری قرار دهیم، ما دل به دریا زده‌ایم هر چند وضعیت مالی خوبی نداریم اما به خدا توکل کردیم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم زمینی را جهت احداث پارک و زمین چمن مصنوعی در غرب خورموج خریداری کرده و در حال طراحی آن هستیم.

شیخیانی گفت: شش هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین را خریداری که در ۵ هزار متر آن پارک احداث می‌کنیم و یک هزار مترمربع آن نیز زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد: در تمام محله‌های شهر خورموج پارک محله‌ای در زمین‌های ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر احداث کرده‌ایم ولی در اینجا پارک بزرگ محله‌ای احداث می‌کنیم و اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری است.

شهردار خورموج گفت: در سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر خورموج آسفالت شده که بیش از ۲ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده و حدود ۱۲۰ مورد کار کوچک و بزرگ انجام شده یا در حال اجرست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر