شما اینجا هستید

اخبار » «شونشینی» با رویکرد انقلاب روی آنتن می‎رود
گروه : اخبار

صدای بندر :در نشست کمیته ‌اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر، برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر به این دهه تشریح شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر بوشهر صبح امروز در صدا و سیمای مرکز بوشهر با حضور شماری از اعضای کمیته اطلاع‌رسانی برگزار شد.

در این نشست علاوه بر مدیرکل، معاونان صدا، خبر، تولید و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز بوشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و نمایندگانی از خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، جام جم نیز حضور داشتند و در مورد اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در بوشهر تبادل نظر شد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز بوشهر در این نشست گفت: در ایام دهه مبارک فجر تمام برنامه‌های رادیویی بوشهر با رویکرد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پخش خواهد شد.

غلام‌عباس صفرپور بیان کرد: برنامه فجر خدمت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با حضور فرمانداران استان در ایام دهه مبارک فجر پخش خواهد شد ضمن اینکه برنامه جشن آفتاب نیز هر روز عصر از ساعت ۱۸٫۳۰ تا ۲۰ پخش خواهد شد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز بوشهر تصریح کرد: در برنامه‌های سلام بوشهر، دریای معرفت، پسین ورزش نیز با پخش مصاحبه و برنامه ویژه به موضوع انقلاب نیز خواهیم پرداخت.

صفرپور گفت: در ایام دهه مبارک فجر، روزشمار انقلاب نیز در برنامه‌های مختلف در نظر داریم و با یک برنامه‌ریزی منسجم روی آنتن خواهد رفت.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: در این ایام واحد خبر در تلاش است تا با پخش گزارش و مصاحبه‌های مردمی، زمینه حضور مردم در مراسم ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کند.

کوروش مسعودمنش بیان کرد: با توجه به اینکه در شهرهای مختلف استان بوشهر نیز حوادث مختلفی در جریان پیروزی انقلاب صورت گرفته، مصاحبه‌ها و گزارش‌های ویژه‌ای از شهرهای مختلف داریم.

وی گفت: همچنین مصاحبه و گفت‌وگو با چهره‌های انقلابی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر است.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکزی بوشهر نیز گفت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه صبح انقلاب هر روز صبح به طور مستقیم از ساعت ۸ تا ۹ صبح پخش خواهد شد.

ابراهیم عباسی گفت: در این برنامه حضور مسئولان، چهره‌های انقلابی و… در ارتباط با موضوع برنامه که سالگرد پیروزی انقلاب است را خواهیم داشت.

عباسی ادامه داد: برنامه دیگر سیمای مرکز بوشهر، چشم انداز انقلاب است که با رویکرد گفت وگو محور پخش می‌شود، برنامه «در شهر» نیز به مدت ۲۰ دقیقه هر شب پخش خواهد شد به موضوع پیروزی انقلاب خواهیم پرداخت، برنامه پرطرفدار شونشینی هم با رویکرد پیروزی انقلاب هر شب از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: روزانه ۲۵۰ دقیقه برنامه از سیمای بوشهر پخش می‌شود که در ایام دهه مبارک فجر ۲۰۰ دقیقه از آن به موضوع انقلاب و سالگرد پیروزی انقلاب می‌پردازد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر