شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر منصوب شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – با پیگیری و پیشنهاد استاندار بوشهر؛ سید جلیل رضوی به سمت مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر منصوب شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر؛ پیرو نامه شماره ۴۲۷۸/م/۱ مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۳ استاندار بوشهر به مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و موافقت مهندس ترکان با پیشنهاد دکتر سالاری، سید جلیل رضوی به سمت مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر منصوب شد.

در بخشی از ابلاغ دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای سید جلیل رضوی آمده است:

با عنایت به پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر به مجلس شورای اسلامی و ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای فراهم آوردن مقدمات راه اندازی و استقرار این منطقه و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر» منصوب می شوید.

تاکید ریاست جمهوری برای توسعه سواحل بوشهر و ضرورت بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های عظیم این منطقه ایجاب می کند برنامه ریزی لازم برای فراهم آوردن شرایط مناسب استقرار منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر انجام شود.

خبر ارسال لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر به مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای سفر استانی رییس جمهوری در دیماه امسال به بوشهر است که از مطالبات دیرینه مردم این استان به شمار می رود.

براساس اظهارات استاندار بوشهر منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر خارج از محدوده شهر بوشهر خواهد بود و هیچ گونه بارترافیکی بر مرکز این استان ایجاد نخواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر