شما اینجا هستید

اخبار » گناوه میزبان مسابقات اسب سواری دهه فجر
گروه : اخبار

صدای بندر – اسماعیــل کشتکــار: مسابقات اسب سواری به مناسبت دهه ی مبارک فجر با حضور ۱۸ سوارکار از گناوه، بندر ریگ، تنگستان، وحدتیه، برازجان، کازرون، کنارتخته، خرم آباد و خلیفه شبانکاره برگزار گردید.

این مسابقات در سه دور که هر دور شش سوارکار در آن به رقابت می پرداختند انجام پذیرفت که در هر دور نفرات اول و دوم به فینال راه یافتند. در دور نهایی که با حضور شش سوارکار برگزار گردید نوروزعلی دلفان از خرم آباد با اسب کاترینا، عرفان ابراهیمی از گناوه با اسب عقاب و وحید قناعت از بندر ریگ با اسب یاشاب به مقام های اول تا سوم این مسابقات راه یافتند.که به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء گردید.

شایان ذکر است که علاوه بر اینکه این مسابقات در زیر باران برگزار شد ولی با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه رو گردید. این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و بسیج سپاه برگزار شد.

در پایان رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه سطح مسابقات و استقبال سوارکاران را در سطح استان کم نظیر دانست و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند یادآور شد که همواره از برگزاری چنین مسابقاتی حمایت خواهد کرد و تمام تلاش خود را جهت تقویت این هیأت در سطح شهرستان خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر