شما اینجا هستید

اخبار » آقای دوانی ویرانگر فوتبال نباش

 

 اسماعیل کشتکار

آقای دوانی ویرانگر فوتبال نباش

طی ابلاغ شفایی از سوی هیات فوتبال استان تیم امید گناوه که در لیگ بزرگسالان فوتبال استان حضور داشت از این لیگ سقوط داده شد.

این تصمیم تا حد زیادی غیر منصفانه می باشد و باعث می شود که گناوه یکی از قطب های فوتبال استان دیگر در بالاترین سطح فوتبال استان تیمی نداشته باشد.

در این چند ساله به اندازه کافی فوتبال بوشهر مسیر نابودی را طی کرده است و دیگر جایی برای تصمیمات اشتباه وجود ندارد و همواره شدن مسیر نابودی فوتبال در استان بوشهر چیزی نیست جز تصمیمات اشتباه در سطح کلان که متاسفانه هیچ وقت از آن درس گرفته نمی شود.

برای مثال فوتبال برازجان را ببینید، آن همه فوتبالیست بزرگ آن همه باشگاه فعال داشت ولی در حال حاضر کجا هستند و چه عواملی باعث نابودی فوتبال دشتستان شد؟ سایپای برازجان کجاست؟ پرسپولیس چطور؟

حالا نوبت به گناوه رسیده است نگذارید این فوتبال نیمه جان در گناوه بمیرد و امروز دشتستان را برای آن رقم بزنیم چرا باید امید گناوه به دسته پایین تر سقوط کند؟ طبق کدام استدلال؟

مگر لیگ استان با ده تیم آغاز نشد و امتیاز نادری با توحید تعویض؟ مگر توحید سه دیدار در لیگ استان انجام نداد و بعد راهی لیگ سه کشور شد و نادری حتی توان حضور در لیگ استان را نداشت و امتیاز حضورش در لیگ استان سوخت پس یکی از تیم ها  سقوط می کند و یک سهمیه سقوط دیگر باید وجود داشته باشد که سیراف کنگان است.

آقای دوانی، طبق قانون هر تیمی که در لیگ استان حضور پیدا کرد و سپس انصراف دهد می بایست جریمه شود و توحید پس از حضور در لیگ بزرگسالان استان و انجام سه بازی انصراف داد و راهی لیگ سه کشور شد آیا توحید از سوی هیات فوتبال استان جریمه شد؟

آقای دوانی در مورد سقوط باشگاه امید گناوه شما نمی توانید به تنهایی تصمیم گیری نمائید و با آرا مجمع تصمیم نهایی در مورد بقا یا سقوط آن می بایست اتخاذ شود ولی متاسفانه شما به تنهایی در مورد این تیم تصمیم گیری کرده اید.

سومین و مهمترین نکته بلاتکلیفی باشگاه ها و فوتبال دوستان استان است که نمی دانند رئیس هیات فوتبال می ماند یا می رود چرا که طبق گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و و جوانان استان و تصمیم سازمان بازرسی کشور مبنی بر ممنوعیت عدم شرکت افراد بازنشسته در انتخابات مجمع هیات فوتبال و دستور به نشر آگهی مجدد از سوی هیات فوتبال استان و البته بدون حضور شما است و از سوی دیگر پا فشاری شما برای بقا در این سمت همه را نگران آینده فوتبال این استان کرده است ولی متاسفانه همه بفکر به کرسی نشاندن حرف خود هستند و به آینده مجهول این فوتبال نمی اندیشند حتی شما که در نامه سر گشاده خود به استاندار از نداری و مسیر رو به انحلال سیزده باشگاه حاضر در لیگ های کشوری فعلی و قبلی ابراز نگرانی کرده اید.

جناب دوانی تعداد افرادی مانند برادران عبدالهی  در گناوه که عاشق فوتبال هستند و برای فوتبال بی روح امروز هزینه می کنند اندک شمارند با تصمیمات خود این افراد را از مستطیل سبز دور نکنید که تا سالیان متمادی از شما بعنوان ویرانگر فوتبال نام برده شود می دانید که فوتبال استان در چه وضعیتی قرار دارد و معلوم نیست که اگر این روند ادامه داشته باشد سوسو باقی مانده از آن تا کی ادامه داشته باشد بیائید و شهرهای فوتبال خیز استان را حمایت کنید که بهترین راه درمان فوتبال زخم خورده همین است.

به امید روزی که شاهد سوت پایان این تصمیمات مخرب که فقط تیشه بر ریشه فوتبال می زنند باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر