شما اینجا هستید

اخبار » مارمولک علت تعطیلی یک شیرینی فروشی قدیمی در بوشهر!
گروه : اخبار

صدای بندر: با پیگیری گزارش های مردمی با دستور معاون سیاسی استانداری بوشهر و احراز تخلف بهداشتی، یک واحد شیرینی فروشی با سابقه در بوشهر پلمب شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا با حضور مدیران تعزیرات حکومتی ، صنعت ، معدن و تجارت ، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیران مرتبط یک گروه کارشناسی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

در همین راستا گروه یادشده با مراجعه به محل و بررسی موضوع ، تخلف بهداشتی آشکار را شناسایی و با حکم قانونی، محل شیرینی فروشی تا رسیدگی کامل به پرونده، پلمب شد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در همین رابطه گفت: توجه به سلامت مردم یکی از دغدغه های جدی مسوولان است است.

فتح الله حقیقی روز جمعه به ایرنا گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید نشان از توجه ویژه دولت به حوزه سلامت است.

وی یادآورشد: دولت در کنار توجه به ایجاد زیرساخت های توسعه ای و فعالیت های عمرانی به سلامت مردم نیز اهتمام دارد .

حقیقی اظهارامیدواری کرد ،با هوشیاری شهروندان و جدیت و همت مدیران استان، شاهد بهبودوضعیت بهداشتی استان، خصوصا در فعالیت های مرتبط با تغذیه و مواد غذائی مردم باشیم
به نوشته خلیج فارس؛ پس از ارائه شکایتی از سوی یک شهروند به مرکز بهداشت شهرستان مبنی بر پیدا شدن مارمولک پخته در جعبه زولبیا و بامیه و با بررسی های مشترک مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی، این واحد شیرینی فروشی خاطی شناخته و پلمپ شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر