شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اختصاص بیش از ۹ میلیارد ریال برای مدارس دشتی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار دشتی از اختصاص مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و تعمیر مدارس دشتی خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، غلامرضا مهرجو ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: توجه ویژه‌ای به آموزش پرورش شده است زیرا هدف ما ارتقاء آموزش و پرورش است.

مهرجو با اشاره به اختصاص ۹٫۵ میلیارد ریال به آموزش و پرورش دشتی، خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تعمیرات مدارس و مبلغ ۶ میلیارد ریال نیز به منظور تجهیز مدارس و هنرستان‌های فنی و کاردانش تامین اعتبار شده است.

وی افزود: در سال جاری مبلغ یک میلیارد ریال برای تجهیز مراکز فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش این شهرستان تخصیص یافته است.

مهرجو اضافه کرد: با تعاملی خوبی که بین مسئولان این شهرستان وجود دارد امیدواریم هر چه زودتر شاهد عمران، آبادی و توسعه شهرستان باشیم و همه ما باید تلاش کنیم تا این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز با اشاره به برگزاری کنکور سراسری یادآور شد: امسال وضعیت کنکور شهرستان نسبت به سال گذشته بهتر است اما رضایت‌بخش نیست و تا رسیدن به جایگاه اصلی باید تلاش بیشتری کرد.

احمد طیبیان افزود: با توجه به سابقه درخشان دشتی در حوزه تعلیم و تربیت می‌طلبد همه مسئولان برای ارتقاء حوزه کنکور، آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی یادآور شد: در کنکور امسال ۹ نفر از شهرستان دشتی رتبه زیر یک‌هزار کسب کردند و تنها دانش‌آموز استان که رتبه ۴۰ در رشته ریاضی را کسب نموده از شهرستان دشتی است.

طیبیان گفت: طرح اوقات فراغت با همکاری سپاه در ۵۰ مدرسه شهرستان با حضور دانش‌آموزان انجام می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر