شما اینجا هستید

اخبار » ۴۰ کیلومتر خط انتقال نفت خام از گناوه به خارگ اجرا می‌شود
گروه : اخبار

سید پیروز موسوی شرکت پایانه های نفتی ایران خبر بندر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ۴۰ کیلومتر خط انتقال نفت خام از گناوه به خارگ اجرا می‌شود.

به گزارش خبر بندر؛ سید پیروز موسوی در گفتگو با مهر اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان قطب صادرات محصولات نفتی ایران محسوب می‌شود و بیش از ۹۰ درصد نفت خام کشور از این جزیره صادر می شود.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های صادراتی نفت خام، گام‌های بسیار مهمی برداشته شده است و طرح‌های بسیار خوبی را نیز در دست اجرا داریم که باعث می‌شود تا توانمندی صادرات نفت خام ایران افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به بهسازی و نوسازی اسکله‌ها، زیرساخت‌های ذخیره‌سازی و شبکه‌های انتقال در پایانه‌های نفتی، بیان کرد: این اقدامات باعث شده تا شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در صادرات نفت ایران باشیم.

وی با اشاره به پهلوگیری همزمان ۱۰ نفتکش در پایانه‌های نفتی خارگ، بیان کرد: چهار مخزن ذخیره نفت خام در گناوه تا ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید که در مجموع دارای ۱۰ میلیون مترمکعب ظرفیت هستند.

موسوی همچنین از اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال نفت خام از گناوه به خارگ خبر داد و افزود: افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام از جمله رنامه‌های مهم این شرکت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر