شما اینجا هستید

اخبار » حضور پررنگ نیروی انتظامی در کنار عزاداران حسینی در شهر گناوه
گروه : اخبار

 

خبر بندر: مراسم عزادری دهه اول محرم در گناوه به لحاظ وجود هیئات متعدد درسطح شهر و بار ترافیکی که در ساعات مختلف شب در سطح شهر گناوه ایجاد می کنند از اهمیت خاصی برخوار است. دراین بین نیروی انتظامی به عنوان متولی ایجاد نظم در شهر و مدیریت ترافیک خیابان ها  وظیفه سنگین و دشواری را برعهده دارد.

در سالهای گذشته به علت عدم وجود مدیریت صحیح، با اینکه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی تلاش های زیادی نیز به خرج می دادند شاهد راه بندان های متعدد و مشکلات بسیاری در سطح شهر بخصوص هنگام برگزاری مراسم هیئت ها در معابر و خیابان های شهر بودیم.

خوشبختانه امسال با تدبیر فرماندهی جدید نیروی انتظامی گناوه این مشکلات تا حد زیادی بر طرف شده بود. حضور تمام وقت پرسنل و مامورین نیروی انتظامی در کنار هیئت ها و حضور سر زده گشت های پلیس در تمام طول شب های دهه اول محرم از جمله اتفاقات بسیار مهمی بود که ضمن ایجاد آرامش در برگزاری مراسم عزاداری باعث کاهش بار ترافیکی و سهولت در رفت و آماد ها در خیابان های شهر شده بود.

حضور مستمر فرماندهی انتظامی گناوه سرهنگ مردانی در هیئت ها و گفتگو با مسئولین هیئت ها نیز از جمله اقدامات خوبی بود که در طول دهه اول محرم ودر حین برگزاری مراسم به دفعات مشاهد شد. ضمن اینکه حضور پررنگ نیروهای انتظامی در برگزاری مراسم ویژه عصر روز عاشورا در کنار امام زاده سلیمان بن علی نیز باعث ایجاد نظم خوبی در مراسم امسال شده بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر