شما اینجا هستید

اخبار » رییس جدید گمرک بندرریگ معرفی شد
گروه : اخبار

 

خبر بندر: آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید گمرک بندر ریگ با حضور بخشدار ریگ و معاون امور صادرات و ترانزیت گمرکات استان بوشهر در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش خبر بندر: معاون صادرات و ترانزیت گمرکات استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه رئیس گمرک اظهار داشت: مردم‌داری و تعامل یکی از ویژگی‌های بسیار خوب برای مدیران گمرک است که باید به آن توجه جدی شود.
محمد قره‌بیگی افزود: با توجه به حساسیت‌های شغلی در راستای غنی سازی شغلی و قانون مقررات و ماموریت‌های درون سازمانی، تغییر مدیران و جابجایی آنان جزء برنامه‌های گمرک است.

معاون امور ترانزیت گمرکات استان بوشهر گفت: برای تسهیل در امر تجارت، تمام گمرکات زیرمجموعه استان به سیستم الکترونیکی متصل خواهند شد و گمرک بندر ریگ درکشور دومین گمرک است که توانسته سیستم نوین گمرکی راه اندازی نماید.
وی بااشاره به اینکه مدیریت گمرک ریگ موفق عمل کرده واین موضوع نشانه لیاقت ، شایستگی ،ابتکار عمل خلاقیت ایشان می باشد، اظهارداشت:در این دوره مدیریت آقای اسماعیلی در بندرریگ کارهای زیر ساختی و کلان انجام شد و شاهد افزایش چشمگیری درآمد گمرک بندر ریگ هستیم و وبه همین دلیل ازتجربیات آفای ایشان در سطح کشور استفاده خواهد شد و ماخرسندیم که مسوولان و همه اقشار مردم از مجموعه کارکنان گمرک بندر ریگ رضایت دارند.

منصور بازیار مدیرکل گمرک گناوه در زمینه فرصت‌های موجود و بحث صادرات و واردات و رونق هر چه بیشتر گمرک بندرریگ سخنانی بیان کرد. بازیارافزود با افتخار اعلام میدارم گمرک بندر ریگ دومین گمرک در کشور است که مجهز به سامانه جامع ملوانی است.

شیرافکن بخشدار ریگ گفت: با کمال میل آماده همکاری و هماهنگی در رفع مسائل و مشکلات مردم بخش باشیم.
بخشدار ریگ در ادامه گفت: امیدوار هستم که با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شاهد رشد و شکوفایی دوچندان در این بندر باشیم.

در ادامه جلسه علی اسماعیلی رئیس سابق گمرک ریگ گفت:بااجرای طرح نظارت هوشمندانه باهدف کمک به ملوان و تعامل و باپشتبانی مسوولان شهرستان و استانی ما چند طرح مبنایی و ساختاری را مطابق چشم انداز برای خود تعریف کردیم اولین هدف ما این بود که تجارت رسمی را رونق بدهیم و کالای ملوانی را در حوزه تجاری مدیریت کنیم که به اندازه بسیار زیادی موفق به این کار شدیم و خروجی آنرا در افزایش درآمد ها می بینیم.
اسماعیلی افزود: در بندر ریگ اولین دفتر خانه با اجرای طرح جامع ملوانی را راه اندازی مردیم و توانستیم چالش ملوانی را به فرصت تبدیل کرده،ودر حوزه ملوانی اجرایی وبرای دولت درآمد زایی کنیم بطوریکه که افزایش درآمد گمرک بندر ریگ در سا۹۳به ۷میلیارد تومان درسال ۹۴به ۱۳/۶۰۰تومان ودر هفت ماه سال ۹۵تاکنون ۷میلیارد تومان ودر مجموع ۲۷/۶۰۰میلیارد درآمد مدت خدمت بنده بوده است.

همچنین راندازی سامانه جامع ملوانی در حوزه واردات قطعی،صادرات درجهت سرعت در ترخیص کالای وارداتی به عنوان اولین دفتر خانه در استان راندازی سامانه جامع ملوانی در حوزه ملوانی در گمرک گناوه وسپس در بندر ریگ برای اولین بار در کشور، اخذ ۱۰۰میلیون تومان بودجه از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای جهت احداث ساختمان اداری وبهسازی اسکله،پوشش اسکله وساختمان گمرک به دوربین مدار بسته ،تملک ارضی جهت ساختمان جدید گمرک ازدیگر اقدامات اینجانب بوده است.

مسلم بهروزی حقیقی رئیس گمرک ریگ گفت: امیدوارم وظایف و اهداف سازمان را باهمکاری مسوولان انجام ودرجهت رضایت مردم تلاش خواهم کرد.

مردم هم ضمن تشکر از زحمات آقای اسماعیلی خواستار ترخیص کالای یدکی شدند.در این مراسم با تمجید از خدمات علی اسماعیلی رئیس سابق گمرک بخش ریگ،مسلم بهروزی حقیقی به عنوان رئیس جدید گمرک شهرستان بندر ریگ معرفی شد. عکس و خبر عبدالمجید ملک زادهphoto_2016-11-07_03-54-47

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر