شما اینجا هستید

اخبار » بوشهر از نظر شاخص‌های امنیتی استانی نمونه است
گروه : اخبار

خبر بندر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر از نظر شاخص‌های امنیتی استانی نمونه است.

به گزارش خبر بندر:مصطفی سالاری  در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: امنیت خوبی در استان بوشهر شاهد هستیم و این موضوع به علت تلاش‌های صورت گرفته توسط نهاد نظامی و انتظامی و امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد و توسعه امنیت نیازمند همکاری و همراهی همگانی است، خاطرنشان کرد: مردم از نیروی انتظامی انتظار برخورد با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش را دارند و در هر نقطه‌ای آرامش را ببینیم بیانگر عملکرد مطلوب نیروی انتظامی است.

استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش در جامعه، بیان کرد: امنیت پایدار نقش مهمی در توسعه سرمایه‌گذاری و بهبود اقتصادی دارد و قبل از کارآفرینی باید امنیت مناسبی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مطلوب نهادهای آموزشی در افزایش امنیت در جامعه نقش مهمی دارد، اضافه کرد: نیروی انتظامی در زمینه کاهش جرائم خشن در استان بوشهر عملکرد خوبی داشته است.

سالاری اضافه کرد: هر چند نیروی انتظامی استان بوشهر شاخص‌های بسیار خوبی را در زمینه کشف قتل‌ها داشته است ولی باید به سمتی حرکت کنیم که شاهد کاهش میزان وقوع قتل در استان باشیم.

وی با تقدیر از افزایش دو برابری کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر، تصریح کرد: بوشهر از نظر شاخص‌های امنیتی استانی نمونه است و این مهم با تلاش نیروی انتظامی محقق شده است منبع: مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر