شما اینجا هستید

اخبار » معرفی برگزیدگان فیلم و عکس جشنواره «شهر آبی»
گروه : اخبار

خبر بندر: معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره عکس و فیلم شهر آبی معرفی برگزیدگان این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری در گفتگو با سیرنگ دراین‌باره اظهار داشت: با رأی هیئت‌داوران جشنواره عکس و فیلم شهر آبی که با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، آثار حسین استوار، ابوالفضل ادیم و کوثر مظفری بدون اولویت به عنوان تصاویر برگزیده جشنواره معرفی شدند و به آنان لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی اهدا شد.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در بخش فیلم نیز فیلم کوتاه «تلخند» اثر ساناز موسوی از سوی هیئت‌داوران جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جشنواره و نمایشگاه عکس با همکاری موسسه نیمدری سبز برگزار شده است و عکس‌های منتخب در دو شهر گناوه و بوشهر به نمایش درآمده‌اند، یادآور شد: عبدالرحمن برزگر، کریم فائقیان و سید رضا صافی داوری آثار جشنواره فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شهر آبی را در بخش فیلم و عکس بر عهده داشتند.

پس از انتشار فراخوان جشنواره فیلم و عکس شهر آبی با وجود فرصت کوتاه برای ارسال آثار بیش از ۲۰ عکاس از سراسر استان بوشهر نزدیک به ۱۰۰ عکس را به جشنواره  ارسال کردند که ۱۵ اثر منتخب در نمایشگاه جشنواره در معرض دید عموم قرار گرفتند.

مظفری خاطرنشان کرد: نخستین دوره جشنواره «شهر آبی» با همکاری ۹ دستگاه اجرایی شامل بهزیستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، حوزه هنری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: هدف از برگزاری «جشنواره شهر آبی» استفاده از ابزارهای هنری مانند تئاتر خیابانی، موسیقی زنده، نمایشگاه عکس، نمایش فیلم کوتاه، کارگاه نقاشی و بازی‌های بومی محلی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و همچنین اجتماعی کردن شناخت آسیب‌ها بوده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر