شما اینجا هستید

اخبار » استاندار بوشهر:مدیری که نتواند با سیاست های اقتصاد مقاومتی همراه شود صحنه را برای افراد توانمندتر خالی کند
گروه : اخبار

خبربندر- استاندار بوشهرگفت:مدیر دستگاهی که نمی‌تواند با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خودش را همراه کند باید صحنه را برای افراد توانمندتر خالی کند.

به گزارش خبربندر، مصطفی سالاری روز چهارشنبه درنشست مشترک شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر افزود:یکی ازدلایل اصلی ایجاد فساد و ناهنجاری در جامعه را بیکاری است.
وی با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشتغالزایی است یادآورشد: طرح‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی بطور جدی دراستان بوشهر اجرایی و دراین زمینه علاوه بررسی طرح‌های اشتغالزایی، عملکرد دستگاه‌‌ها و ادارات ذیربط ماهانه در زمینه موفقیت اجرای این طرح ها ارزیابی می‌شود.
استاندار بوشهر اظهارداشت: دستگاه‌های اجرا کننده طرح‌های اشتغال‌زایی بطور مطلوب تشویق می‌شوندو دستگاه‌هایی که در اجرای طرح‌های اشتغالزایی، کارشکنی کنند علاوه برخورد قاطع با آنها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
وی با بیان اینکه در شهرها و روستاهای استان بوشهر ظرفیت مناسبی در حوزه اشتغال وجود دارد تاکید کرد: ایجاد هر طرح اشتغال‌زایی سبب خارج کردن یک خانواده از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود .
استانداربوشهرگفت: درحوزه پیشگیری، اشتغالزایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از ظرفیت سمن‌ها بیشتر استفاده کرد .
وی افزود:باتوجه به نقش طرح‌های امید اجتماعی در افزایش نشاط اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و اشتغالزایی، امسال روند اجرای طرح‌های امید اجتماعی در این استان تسریع می شود.
استاندار بوشهر یادآورشد: پارسال در اجرای طرح امید اجتماعی اقدامات خوبی انجام شد که امسال این طرح در قالب پروژه‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا خواهد شد.
سالاری افزود:باتوجه به تدوین سند اجتماعی توسعه ملی، برش استانی آن باید تهیه و تدوین تا علاوه بر تحلیل‌های اجتماعی زمینه بهبود وضعیت اجتماعی بیش از پیش فراهم شود.
وی گفت: برای کمک به هدف‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرکز رصد آسیب‌ اجتماعی در این استان راه اندازی می شود.
استاندار بوشهر ادامه داد:طرح های پیشگیری در مناطق صنعتی که آسیب‌پذیری بیشتری در مقایسه با دیگر نقاط استان بوشهر دارند باید مورد توجه قرار گیرد و راهکارهای مورد نیاز آن ارائه شود.
سالاری اظهارداشت:هرچند اداره کل ورزش و جوانان متولی فعالیت‌های ورزشی در جامعه است ولی فعالیت این اداره کل به تنهایی کفایت نمی‌کند بلکه همه دستگاه‌های اجرایی در این عرصه باید در اجرای طرح‌های ورزشی در دانشگاه‌ها، مدارس، محلات، مناطق و دیگر بخش‌ها مشارکت جدی و تاثیرگذار داشته باشند.

منبع:ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر