شما اینجا هستید

اخبار » پلیس خود باشیم
گروه : اخبار

صدای بندر- سروان آبادی:یکی دیگر از موضوعاتی که باید برای اعتلای فرهنگ ترافیک، مورد توجه قرار گیرد این است که همه ما باید به منزله پلیس خود، رفتار کنیم. یعنی اینکه، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم و دیگران را نیز به رعایت این گونه مقرارت ترغیب نماییم. اگر سر چهارراهی پلیس نبود از چراغ قرمز عبور نکنیم، به حقوق عابران و رانندگان دیگر احترام بگذاریم و در هنگام رانندگی، سرعت مطمئنه را رعایت نماییم و… آنچه مسلم است بیشتر تصادفات ناگوار در جاده ها و بزرگراهها، به علت سبقت غیرمجاز، عدم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله لازم از وسیله نقلیه جلویی می باشد.

رانندگی به صورت مارپیچ، همواره باعث حوادث ناگواری شده است، چنانکه مشخص گردیده که تاسف بارترین تصادفات جاده ای، به علت انحراف به چپ، عدم توجه کافی به جلو و یا خواب آلودگی رانندگان بوده است.

این گونه حوادث و معضلات نیز مربوط می شود به فرهنگ ترافیک ما، چرا که وقتی می توان با صحیح رانندگی کردن، سالم به مقصد رسید، با رانندگی مارپیچ گونه خود و عدم رعایت سرعت مطمئنه و تخلفات دیگر، باعث وقوع حوادث ناراحت کننده می شویم.

آنچه مهم است اینکه بیاییم با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، به خود و سایرین احترام بگذاریم و به عبارت دیگر، خود؛ “پلیس خود” باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر