شما اینجا هستید

ادیان گردی » گزارش تصویر استقبال از سجاد نیک پرست نایب قهرمان دو میدانی جهان

خبر بندر: سجاد نیک پرست قهرمان ارزنده ورزش استان پس از کسب مدال نقره مسابقات جهانی صبح روز چهار شنبه با استقبال مسولین و مردم وارد فرودگاه بوشهر شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سجاد نیک پرست دارنده نشان نقره مسابقات پارا جهانی لندن صبح امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر؛رئیس و دبیر  هیئت کم بینایان و نابینایان استان ، معاون  اداره کل بهزستی و دیگر مسئولین وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان در آیین استقبال این ورزشکار هم استانی گفت: سجاد نیک پرست یکی از قهرمان جهانی استان است و در هر رویداد بین المللی کسب مدال از این ورزشکار دو از دسترس نیست.

 احمد بهروزیانفرد افزود:حمایت از قهرمانان از الویت های اداره کل ورزش و جوانان است و در این زمینه طرحی در دستورکار است که ورزشکاران شرایط تمرینی پیش از مسابقات بین المللی با حضور مربیان این ورزشکاران در بوشهرفراهم کنیم.

 رئیس هیئت کم بینایان و نابینایان استان بوشهرنیزگفت: ورزشکاران کم بینایان و نابینای استان در تمامی مسابقات بین الملی خوش درخشیدند و سجاد نیک پرست  نیزدر رقابت ها با تمام توان موفق به کسب نشان نقره با حضور قهرمان بین المللی این رشته با رکورد ۶۱ متر و ۸۸ سانتی متر رسید.

محمدرضا ابراهیم زاده افزود:قرار است تیم استان بوشهر با ۱۶ ورزشکار که همگی از شهرستان گناوه هستند اول شهریور ماه امسال در مسابقات بین المللی جمهوری چک حضور یابد.

  1. رحمانی

    خلاصه و مفید

  2. ح. قاسمی

    خسته نباشید خدمت افتخار بندر گناوه و استان بوشهر و ایران جناب اقای نیکپرست و تشکر از از عزیزان در مراسم استقبال.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر