شما اینجا هستید

ویژه » همایش خانواده شاد در گناوه برگزار شد
گروه : ویژه

خبربندر: به همت موسسه نیمدری سبز و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر همایش آموزشی و فرهنگی فرهنگ ایرانی، نشاط اجتماعی و خانواده شاد در بندر گناوه برگزار گردید.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری معاون مدیرکل  دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت روز ازدواج و پیوند فرخنده امام علی(ع) و حضرت زهرا (س) همایش  آموزشی  و فرهنگی خانواده شاد در گناوه برگزار شد که الحمدالله با استقبال خوب زوج های جوان و خانواده ها روبرو گردید.

وی افزود: در حوزه های اجتماعی جامعه امروز ما نیاز به کارهای فرهنگی زیادی دارد که دراین بین سازمان های مردم نهاد به عنوان پیشقراول حرکات فرهنگی و اجتماعی بایدمیدان دار فعالیت های اجتماعی و فرهنگی باشند.

مظفری گفت: سبک زندگی ایرانی در میان هجمه فرهنگ های مختلف غیر ایرانی  فراموش شده و باید تلاش کنیم  تا سبک زندگی ایرانی را که بر اساس فرهنگ غنی ایرانی، شریعت اسلام  وسیره ائمه بنیان گذاشته شده را در میان خانواده های ایرانی دوباره زنده کنیم .

در این همایش استاد ماجد یزدانی از روان شناسان بالینی و عضو نظام روان شناسی استان بوشهر در خصوص چگونه شاد زیستن مطالبی آموزشی را ارئه نموده و سپس به مناسبت روز ازدواج جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان با حضور خانواده ها و علاقمندان برگزار گردید.

 

   

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر