شما اینجا هستید

اخبار » نمایش خیابانی علمدار در بوشهر اجرا می شود
گروه : اخبار

خیر بندر:به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم نمایش خیابانی علمدار نوشته و کار محمد مظفری در شهر بوشهر اجرا می شود.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و آغاز دفاع مقدس نمایش خیابانی علمدار کاری از گروه تئاتر ایلیا و انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر  و کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی  در شهر بوشهر و دیگر شهرستان های استان به اجرای عمومی درخواهد آمد.

وی افزود: نمایش علمدار نمایشی مذهبی است که لحظاتی از رشادت های جوانان این مرز و بوم را به تصویر می کشد.

این هنرمند با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زبان هنر را بهترین وسیله برای گسترش این فرهنگ اصیل در جامعه برشمرد.

کارگردان نمایش علمدار با تاکید بر نقش  پررنگ خانواده ها بخصوص مادران و همسران رزمندگان، جانبازان و شهدا  در طول دفاع مقدس ادران شهدا نماد صبر و اسوه مقاومت نامید و افزود نمایش علمدار برگی از اسناد ایثار مادران این سرزمین در کنار فرزندانشان برای دفاع از خاک کشور

مظفری افزود: در نمایش علمدار که با مشارکت کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی کشور ،انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و گروه تئاتر ایلیا تولید شده از آیین های مذهبی استان بوشهر بخصوص تعزیه نگاه ویژه ای شده است.

نمایش خیابانی علمدار که برای دومین سال پیاپی به اجرای عمومی در می آید طی روزهای ۳۱ شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس درحسینیه ثارالله شهر بوشهر ودیگرشهرهای استان بوشهردر به اجرای عمومی درخواهد آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر