شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بیش از ۳۳۰ باراز اغذیه فروشی ها واماکن عمومی درایام نوروز بازدید شد
گروه : سرخط خبرها

دیلم- طاهری نیا: رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: بیش از ۳۳۰ بار از اغذیه فروشی ها واماکن عمومی درایام نوروز بازدید شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در گفتگو با روابط عمومی شبکه افزود: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین در مجموع ۲۴۵ بار از اماکن فروش مواد غذایی بازدید بهداشتی انجام شد.
وی بیان داشت: درهمین مدت با انجام بازرسی های بهداشتی توسط ۱۶ نفر از بازرسین بهداشت محیط مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف از اماکن فروش مواد غذایی جمع آوری شد.
ناصری اضافه کرد: در این مدت ۴۹ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی شبکه آبرسانی شهری و ۸۷ مورد بازدید بهداشتی از مسافرخانه ها،پمپ بنزین ها،مساجد وحمام های عمومی شهر انجام شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم از ۵ مورد بازدید مشترک بازرسین شبکه بهداشت،شبکه دامپزشکی،شهرداری،امور صنفی و اداره صنعت،معدن و تجارت از نانوایی ها و رستورانها و غذاهای بیرون بر در این ایام خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: بازرسین بهداشت محیط درقالب ۱۲ اکیپ در شهر دیلم و امام حسن از اماکن فروش مواد غذایی و اماکن عمومی سرکشی و نواقص و مشکلات بهداشتی را به ستاد شبکه گزارش کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر