شما اینجا هستید

اخبار » خادمیاران رسانه آستان قدس در استان بوشهر تجلیل شدند


در پی کسب رتبه نخست کانون خادمیاری رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی در استان بوشهر این خادمیاران در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهر ظهر دوشنبه ۱۲ آبان ماه در آیین تجلیل از اعضای کانون خادمیاری رسانه آستان قدس در استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، هفته وحدت و گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نقش مهم کانون خادمیاری خبررسانه و فضای مجازی پرداخت و با قدردانی از خدمات آنان اظهار داشت: خادمی و مشارکت در توسعه فرهنگ‌رضوی افتخاری است که بسیاری از جوانان نخبه استان بوشهر به آن نائل آمده‌اند.
محمد مظفری ظهر سه‌شنبه در مراسم تقدیر از اعضای کانون خادم‌یاری رسانه آستان قدس در استان بوشهر گفت: خادمی و مشارکت در توسعه فرهنگ‌رضوی افتخاری است که بسیاری از جوانان نخبه استان بوشهر به آن نائل آمده‌اند.
وی با بیان اینکه خادمی امام رضا فقط حضور در صحن و سرای آن در حضرت نیست، افزود: امروز در هر جای ایران که باشیم می‌توانیم با خدمت به مردم و نیازمندان در پوشش خادم‌یاری امام رضا (ع) به این مهم نائل شویم و یقیناً توسعه کانون‌های خادم‌یاری در استان‌های کشور از سوی آستان قدس رضوی کار پسندیده‌ای در همین راستاست.
مظفری با تشکر از اقدامات و فعالیت‌های پررنگ دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر، موفقیت تیم رسانه‌های استان بوشهر در بین همه استان‌ها را نشان از لیاقت و استعداد جوانان این استان دانست.
وی تصریح کرد: اینکه جوانان استان بوشهر در قالب کانون خادم‌یاری رسانه و فضای مجازی موفق به کسب مقام اول در بین همه استان شده‌اند، ریشه در ارادت و غنای فرهنگی و مذهبی و توسعه فرهنگ رضوی در این دیار دارد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی استان باید سهمی در ترویج فرهنگ رضوی داشته باشند افزود: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر آماده همکاری با خادم‌یاران عزیز رضوی است.
شریفی معاون فرهنگی دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان بوشهر گفت : مهمترین هدف اصلی آستان قدس رضوی با جذب خادمیاران رضوی در سراسر کشور محروم زدایی و انجام ماموریتهای فرهنگی است که با در نظر گرفتن ۲۰ کانون فعالیتهای خوبی انجام گرفته که پوشش این فعالیتها بر دوش کانون خبر و رسانه و فضای مجازی است و استان بوشهر به لطف خداوند کانونهای فعال و پویایی را داریم.
وی افزود: با اضافه شدن جناب احمدی به عنوان روابط عمومی دبیرخانه دفتر آستان قدس و مدیر کانون خبر و رسانه و فضای مجازی توانسته تحولات فراوانی در عملکرد کانونهای ما صورت بگیرد که از این اتفاق خیلی خرسندیم.
شریفی خاطر نشان کرد:از سال ۹۵ در حوزه زوار و زیارت حدود ۴۰۰۰ هزار زائر اولی را از طریق کانون خیرین به مشهد مقدس فرستاده ایم که امسال به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا این امر میسر نشد.
حجت الاسلام شریفی گفت : در حوزه محروم‌زدایی به ۱۰۰ زوج وام کمک هزینه خرید جهیزیه بالغ بر یک میلیارد تومان اختصاص داده شد که همگی به لطف حضور خادمیاران عرصه خبر و رسانه این فعالیتها پوشش رسانه ای داده میشود.
وی عنوان کرد : در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ خادمیار در استان بوشهر حضور دارند که در طول سال ۱۴ بار میتوانند به مشهدمقدس تشرف کنند و بعد از گذراندن دوره حرم شناسی شیفت خدمت رضوی را انجام دهند.
علی احمدی مدیر کانون خبر رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت:در استان بوشهر ۴۵ نفر در کانون خبر و رسانه و فضای مجازی حضور دارند که در گذشته فعالیتها بصورت پراکنده صورت میگرفت و اولین هدف من ساماندهی این عزیزان بود که تصمیم گرفتیم که برای هر شهرستان یک رابط خبر در نظر بگیریم که این امر با استقبال فراوان دفتر مشهد قرار گرفت . رابطین شناسایی و حکم ها به آنها اهدا شد تا رسما فعالیتها در آن شهرستان پوشش کامل بدهند. که با این کار دغدغه اصلی رابطین دفترآستان در شهرستانها برطرف شد.
احمدی خاطرنشان کرد : تولید محتوا هدفی دیگر ما در کانون خبر و رسانه و فضای مجازی است چرا که ما افرادی را داریم که فعال هستند اما محتوا نداشتند.
وی افزود: با تجهیز کردن افراد و ساماندهی آنها در چهار حوزه خبرو خبرنگاری، عکس و گرافیک ، فضای مجازی و صداوسیما طبق چارت تعیین شده توسط دفتر خادمیاری مشهد کار را برای خادمیاران حوزه رسانه مدیریت کردیم که به لطف خداوند و علی بن موسی الرضا زحمت فراوان خادمیاران رسانه استان در هفت آیتم در کشور و در بین ۳۱ استان رتبه نخست را همراه با استان البرز را کسب کردیم در حالی که از ۴۵ نفر خادمیار تنها ۱۰ نفر پای کار بودند که با این تعداد نفرات کار بسیار سختی بود.
مدیر کانون خبر رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی در استان بوشهر خاطر عنوان کرد : طرح نذر رسانه به پیشنهاد حجت الاسلام مروی داده شد به دلیل عدم جذب خادمیار در کشور ما هم با توجه به نیاز به افراد متخصص در حوزه های مختلف کانون رسانه این افراد را به صورت نذررسانه جذب و بعد از شش ماه الی یکسال در سامانه خادمیاری ثبت خواهند شد.
در پایان این نشست که با حضور معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان و تیم خادم‌یاران رضوی برگزار شد. از آقای احمدی سر خادم‌یار و مسئول تیم رسانه‌ای استان بوشهر تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر