شما اینجا هستید

اخبار » زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر نواخته شد

در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر نواخته شد.

به گزارش خبر بندر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر ایرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر با گرامیداشت سالروز ورود امام و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: آیین استقبال از امام خمینی(ره) در سال ۱۲ بهمن ۵۷ یکی از بی‌سابقه‌ترین مراسم‌های جهان بود.

وی با بیان قصه انقلاب در سرزمین ایران با مردمی مظلوم از ستم استبداد و استکبار تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برخاسته از اراده ملت و از جمله آرمان‌های این انقلاب دانسته جوانان را را به تداوم راه امام و جانشین او مقام معظم رهبری رعوت نموده، افزود: امروز که چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم، همچنان نیازمند آن هستیم که برای حفاظت از این استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با هم وحدت و اتحاد داشته باشیم. و تلاش کنیم به آرمانهای امام و رهبری معظم انقلاب پایبند باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌ها نباید موجب حذف ارزش‌های انقلاب اسلامی شود، گفت: نباید به‌خاطر اختلاف سلیقه‌های اندک، دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببریم و آن ها را کمرنگ جلوه دهیم.

وی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: این دولت تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته است تا با تدبیر مشکلات را مرتفع و زمینه نشاط و امید را در جامعه فراهم کند و تاکنونبا تحریم های ناجوانمردانه و وضعیت کرونا در کشور دستاوردهای ارزشمندی برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای کشور داشته است که یکی از آنها رسیدگی به مناطق فراموش شده و محروم بوده است که در دولت تدبیر و امید نیز تلاش شده تا امکانات به صورت متوازن در همه نقاط کشور ارائه شود.

ایرانی خطاب به برخی از منتقدین که ناعادلانه نقد دولت می‌کنند، گفت: نباید به واسطه ابزارهایی که در دست دارند، ترویج‌دهنده ناامیدی در جامعه باشند، بلکه باید با اتحاد و همبستگی مراقب منافع ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گلبانگ فجر ۹۹ در بوشهر نواخته شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر