شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر از بانوان کار آفرین گناوه بمناسبت میلاد حضرت زهرا س

اعظم کدایی
به گزارش خبر بندر؛ همایش زن ونقش آفرینی چند گانه در قالب طرح توانمندسازی زنان ودختران گناوه و به همت انجمن زنان کار آفرین و سازمان مردم نهاد نیمدری سبز در گناوه برگزار گردید.
در این همایش که در جهت تقدیر از بانوان کار آفرین گناوه ای برگزار گردید، غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه با اشاره به حضور پررنگ سازمان های مردم نهاد در حوزه کار آفرینی و مشارکت فعال بانوان دراین عرصه گفت: سعی می کنیم تا با حضور و مشارکت سازمان های مردم نهاد شهرستان فضای مناسبی را به عنوان بازارچه فراهم کنیم. مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری نیز در این نشست گفت: تشکیل انجمن زنان کارآفرین گناوه فرصت خوبی است تا بانوان کار آفرین شهرستان شناسایی و ساماندهی شوند، وی همچنین خواستار استفاده بهتر از فضای مجازی برای عرضه محصولات وتولیدات بانوان کار آفرین دانست.
روح الله پورقصاب مدیرعامل موسسه نیمدری سبز هم در این نشست گفت: طرح توانمند سا ی زنان ودختران شهرستان گناوه سه سال است که توسط موسسه نیمدری سبز در شهرستان گناوه در حال انجام است و مهمترین هدفش کمک به بانوان کار آفرین است.
وی افزود: ما در قالب این طرح ضمن معرفی بانوان موفق در حوزه های مختلف، سعی در ایجاد بستر مناسب برای فعالیت زنان کار آفرین هستیم،
پور قصاب گفت: این طرح با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و همراهی فرمانداری گناوه در شهرستان انجام شده و علاوه بر برپایی کارگاه ها و کلاس های مختلف، برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی از جمله جشنواره مادرانه، پاتوق دخترانه، نمایشگاه های مختلف را اجرا کرده ایم، وی همچنین از راه اندازی بازارچه عرضه محصولات تولید شده توسط بانوان کار آفرین در تا قبل از سال در شهرستان گناوه خبر داد.
زهرا پراوند مدیر عامل انجمن زنان کار آفرین نیز هدف از برگزاری این همایش را معرفی و تقدیر از بانوان کارآفرین شهرستان عنوان نمود.
آمنه فروردین بانوی کارآفرین گناوه ای نیز دراین همایش گفت: خوشبختانه به مدد خودباوری و تلاش روز افزون بانوان کار آفرین گناوه ای شاهد حضور پررنگ این عزیزان در عرصه های مختلف هستیم، وی حضور تعدادی از بانوان گناوه ای در جشنواره های ملی و بین المللی در حوزه کار آفرینی را گواه این مدعا دانست.
این بانوی کارآفرین همچنین از راه اندازی بازارچه زنان کار آفرین شهرستان گناوه در سال جاری در یکی از محلات گناوه خبر داد و گفت: از همه بانوان علاقمند برای عرضه محصولاتشان دراین بازارچه محلی دعوت به همکاری نمود.
در پایان این مراسم به تعدادی از بانوان کارآفرین لوح تقدیر وتندیس اهدا شد.
اسامی کار آفرینان
خانم یوسفی وند
عضو انجمن ملی زنان کار آفرین
کار آفرین برتر کشوری درسومین اجلاس بانوان برند افرین
مدرس پودمان های مدیریتی کسب وکارو کارآفرینی
خانم رقیه خلیفه
مدیر تولیدی پوشاک خلیفه .کار افرین برتر استان بوشهر
خانم فردوس عباسی
کار آفرین و مربی آموزشی
سرای مهر( مرکز نگهداری بیماران اعصاب وروان ) شهرستان گناوه
خانم آمنه فروردین
مدیر خانه مدولباس مینار
کار افرین برتر در طراحی و ترویج فرهنگ وآداب رسوم استان بوشهر
مرضیه غلامی
فرزانه پناهی
مریم پناهی
فاطمه کمالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر