شما اینجا هستید

اخبار » ایرانجوان دومین مدعی لیگ دو را شکست داد/ امیدها در تهران به گناوه برگشت

هفته نوزدهم لیگ دسته دوم کشور با دیدار حساس تیم‌های ایرانجوان بوشهر و ویستا توربین تهران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پیگیری شد که شاگردان عبدالرحیم خرمزی با ارائه نمایشی دلچسب به برد ارزشمند دو بر یک دست یافتند.

ایرانجوان از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و با دوندگی خط میانی خود حاکم بر بازی شد و در واپسین دقایق بازی و در دقیقه ۴۵ فرار غلامرضا احمدشاهی با خطای مدافع مهمان درون محوطه جریمه داور نقطه پنالنی را نشان داد که حمیدرضا نادری موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند تا میزبان پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم ویستا توربین برای جبران گل خورده چاره‌ای جز حمله نداشت و حملات این تیم خیلی زود و در دقیقه ۵۰ جواب داد که بی‌احتیاطی مدافع ایرانجوان درون محوطه جریمه روی مهاجم این تیم باز هم داور نقطه پنالتی را نشان داد که حسین کیانی مقدم موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند تا همه چیز به تساوی کشانده شود.

پس از این گل ایران جوان روند خوب خود را از سر گرفت و حملاتی را روی دروازه ویستا توربین تدارک دید تا اینکه این تیم در دقیقه ۸۵ مزد حملات خود را گرفت که ضربه ایستگاهی ایران جوانی‌ها روی دروازه ویستا توربین با ضربه سر وحید سبزی مدافع پیش تاخته قرمزپوشان به گل دوم و پیروزی بخش ایرانجوان بوشهر تبدیل شد تا شاگردان خرم‌زی پس از شکست شهرداری همدان صدرنشین گروه در یک بازی بیرون از خانه، این بار در خانه ویستا توربین دیگر تیم مدعی این گروه را شکست دهد و به روزهای خوب خود برگردد.

امید گناوه دیگر نماینده استان پس از استعفاء حسین عبداللهی در اولین دیدار خود با مهدی قنبری سرمربی جدید خود در تهران دست به کار بزرگی زد و تیم اسپاد را با تک گل دقیقه ۲۷ فرشید علیزاده شکست داد.

در پایان دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته دوم کشور و در گروه نخست این رقابت‌ها امید گناوه با ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت و ایران جوان با یک امتیاز کمتر نسبت به هم استانی خود به جایگاه هشتم صعود کرد.

قابل ذکر در هفته بیستم این رقابت‌ها نبرد دو تیم امید گناوه وایرانجوان در دربی استان بوشهر تماشایی خواهد بود.

منبع : فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر