شما اینجا هستید

اخبار » سازمان های مردم نهاد استان بوشهر آماده همکاری با وزارت نیرو هستند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: سمن های استان بوشهر آماده همکاری با وزارت نیرو در جهت اصلاح الگوی مصرف هستند.
به گزارش خبر بندر، محمد مظفری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در نشست سازمان های مردم نهاد با مدیران برق استان بوشهر گفت: امروز بیش از هر زمانی دستگاه های اجرایی استان به همکاری سمن ها نیازمند هستند.
وی افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی استان بوشهر هر جا به مشکل برخوردند باید از توان سازمان های مردم نهاد استفاده کنند.
وی با بیان اینکه ارتباط موثر و مستمر بخش دولتی با سمن ها می تواند در ارائه خدمات بهتر به مردم بسیار موثر باشد. افزود: در این مسیر ادارات استان هر وقت نیاز باشد جوابگوی سوالات سمن ها بوده و امکانات خود را در اختیار آنها قرار بدهند.
مظفری با اشاره چالش های پیش آمده برای مصرف برق و آب در سطح کشور گفت: وزارت نیرو برای برون رفت از این موضوع می تواند روی توانایی سمن های حساب کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با بیان اینکه سمن های استان بوشهر نشان داده اند در حوزه های مختلف توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند افزود: طرح های بسیار خوبی از سوی سمن ها برای اصلاح الگوی مصرف آب و برق در استان و آموزش شهروندان و دانش آموزان آماده شده که با حمایت وزارت نیرو می توانند در چلش های پیش رو به کمک آنها بیاید.
مظفری تصریح کرد سمن ها همانگونه که از ابتدای شیوع کرونا همپای مدافعان سلامت در تولید محتوی آموزشی پیش رو بودند در حوزه اصلاح الگوی مصرف برق و آب نیز باید پیشگام بود و به کمک بخش دولتی بشتابند.
در این نشست صمیمانه که مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز حضور داشتند نمایندگان سازمان های مردم نهاد سراسر استان بوشهر سوالات و دغدغه های خود را در خصوص مصرف انرژی و قطعی برق اخیر مطرح نموده و مدیران برق استان به سوالات پاسخ دادند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر