شما اینجا هستید

اخبار » ۱۵ هزار نامه مردمی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در دست رسیدگی است

حسین بهروزی

به گزارش خبر بندر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، محمدحسین ستوده در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بندرگناوه با موضوع برنامه های دولت در ارتباط با میز ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها افزود: دریافت این شمار نامه مردمی در کل ادوار سفرهای رئیسان جمهور به استان بوشهر بی نظیر بوده است.
وی با بیان اینکه این مهم نشان از اعتماد عمومی به رئیس جمهور آیت الله رئیسی است ادامه داد: نامه های دریافتی، توسط دفتر بازرسی و استانداری و ارتباطات مردمی احصا، دسته بندی و به ادارات مختلف برای رسیدگی ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه ای به سفرهای شهرستانی دارد، افزود: تاکنون ۵۳ سفر در اقصی نقاط مختلف این استان توسط استاندار بوشهر به همراه تیم مدیریتی انجام شده است که مسایل را شناسایی و راهکارهای لازم برای حل آنها بکار گرفتند که ثمرات و برکات آن در توسعه و ارتقای این استان را در همه ابعاد نمایان خوهد شد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر ادامه داد: ملاقات های عمومی و مردمی استاندار بوشهر با محوریت دفتر بازرسی استانداری در حال انجام است و در این ارتباط ایشان به شخصه باوجود مشغله کاری، همزمان با فرمانداران و مدیران خودرا موظف و مکلف به ملاقات با مردم دانسته و دیدار چهره ه را در دستور کار خود قرار داده است.
ستوده گفت: برای حل مشکلات مردم استان بوشهر، سامانه تلفن ۱۱۱ راه اندازی شده است و در هر نقطه ای می توانند با این شماره بدون هزینه تماس و مسایل خودرا مطرح کنند.
بعد از اتمام نماز جمعه ، محمدحسین ستوده بهمراه محمدتقی صفری فرماندار گناوه از میز خدمت ادارات ( کتابخانه های عمومی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شبکه بهداشت و درمان ، بانک ملی ) بازدید کردند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر