شما اینجا هستید

اخبار » اعضای هیات داوران مرحله استانی جشنواره سراسری تئاتر بسیج در بوشهر معرفی شدند

اعضای هیات داوران مرحله استانی جشنواره سراسری تئاتر بسیج در بوشهر معرفی شدند

خبربندر: اعضای هیات داوران انتخاب مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر بسیج در استان بوشهر معرفی شدند تا با اعلام آثار نهایی راه یافته به این جشنواره رقابت گروه‌های نمایش از ۱۴ آبان ماه آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر، دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر استان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: محمد ابراهیم زاده مطلق ( نویسنده و کارگران تئاتر ) جهانشیر یاراحمدی ( پژوهشگر، نویسنده و بازرگیر تئاتر و اشرف سلطانی نیا ( پژوهشگر ، نویسنده و کارگردان تناتر ) به عنوان اعضای هیات انتخاب سیزدهیمن دوره جشنواره سراسری تئاتر بسیج انتخاب شدند.

محمد مظفری افزود: این دوره از جشنواره در سه بخش نمایشنامه صحنه‌ای، نمایشنامه‌های محیطی و میدانی و نمایشنامه نویسی از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی بوشهر برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: این دوره از جشنواره که از ۲ ماه گذشته با انتشار فراخوان فعالیت خود را در سطح استان‌ها آغاز کرد، با رویکر ساختاری متفاوت با نگاه ویژه به درام و گونه‌های کمدی برگزار می‌شود.

وی گفت: اهمیت خانواده، سبک زندگی و فرهنگ و سنن بومی، پرتره نگاری شهدای شاخص استان بوشهر، نقش جوانان در گام دوم انقلاب، معرفی چهره‌های شاخص کشور، ایثارگران دوره همه گیری کوید ۱۹ و محرومیت زدایی برخی از محورهای سیزدهمین دوره این جشنواره تئاتر است.

دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: اکنون آثار رسیده به جشنواره در حال بازبینی است و راه یافتگان به بخش مسابقه فردا معرفی می‌شوند.

مظفری ادامه داد: در آیین اختتامیه که ۱۷ آبان ماه برگزار می‌شود علاوه بر معرفی ۲ اثر راه یافته نمایش‌های صحنه‌ای و میدانی به مرحله کشوری از برگزیدگان بازیگری، تئاتر، نمایشنامه و دیگر بخش‌ها نیز تجلیل می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر